16 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Wij hebben idd zo'n band waar ze in kan zitten en dan geen extra bandjes om haar armen. Als ze uit de band is het middel vasthouden. Bandjes zijn vaak nog te groot voor de kleintjes. Vanaf een jaar zijn we bij onze oudste bandjes om gaan doen, maar dan de rond versies met het armgat net iets naast het midden en foam Erin dat als het bandje lek gaat ze wel blijft drijven. Standaard driehoek bandjes ging d'r hoofd nog mee onderwater
5 jaar geleden
Gaan jullie babyzwemmen of zelfstandig?
Voor babyzwemmen is niks nodig, geen zwembandjes of wat dan ook. Je leert daar verschillende technieken om baby vast te houden. Met zwembandjes totaal geen ervaring.
Verder gewoon zwempakje, zwemluiers, genoeg doeken om af te drogen, jezelf afdrogen, warme kleding voor na bad, eigenlijk alles voor na een gewone badje.
En voor recreatief zwemmen is misschien zo een float wel leuk, hoef je haar niet constant vast te houden. Een balletje om mee te spelen is ook leuk.
En neem eten nee, deze baby hier heeft altijd trek na het zwemmen!
5 jaar geleden
Wij hadden een babyfloat mee. Daar kunnen ze voor een lange tijd in.. we hadden ook een eigen opblaasbare zwembadje mee genomen. Dit omdat wij bij deze "spa-zwembad" tijden hadden om te gaan zwemmen.. hierin hadden we dan beetje water in gedaan en zo kon hij ook op t droge badderen.. alleen wij deden t ook op de babyfloat zetten zodat hij in zn badje in t grote bad kon 😅
Heb wel sinds vorige week een nekband gekocht.. dit zag ik bij de babyspa.. en Mæyro had het erg naar zn zin met die band.. dus binnenkort gaat t badje, babyfloat en de babynekkraag ook mee.
Ik had nog veel kortingskaarten dus heb het op bol.com besteld.
https://www.bol.com/nl/p/baby-spa-baby-floating-babyfloat-baby-float-nekring-zwemband-baby-nek-kussen-baby-bad-kussen-veiligheid-baby-bad-zwemband-zonder-lucht-drijfband-baby-floating-ring-groen/9300000009671348?referrer=socialshare_pdp_androidapp

5 jaar geleden
Gaan jullie babyzwemmen of zelfstandig?
Voor babyzwemmen is niks nodig, ge ...
We gaan zelfstandig zwemmen, hier word geen babyzwemmen geveven in verband met corona helaas, eten mee is een goede tip!
5 jaar geleden
Reactie op TS30
Dit is toch levensgevaarlijk... Dat zou ik echt niemand aanraden hoor.
Zo lang de baby onder toezicht is, wat die klaarblijkelijk is, dan zie ik het probleem niet? Het is een ander verhaal moest dat niet zo zijn ..
5 jaar geleden
Zo'n band ging hier prima ook vakantie, gewoon erbij blijven. Wij hadden ook toen die klein was zo'n nek baby float ding (lekker duidelijk 😋) dat vond die toen geweldig. Maar nu die 9 maanden is vind die dat niks meer vandaar deze zwemband gekocht.

5 jaar geleden
Reactie op TS30
Een zwembad, op een drijfring. De baby zit los op een instabiele ondergrond ...
Wij waren er de heletijd bij.. hij lag er zelf rustig in. T was niet dat hij mega druk ging doen.. en in het water vind hij het ook niet eng.. maar ik en mijn vriend waren er alleen maar bij.. als je goed kijkt zie je aan de rechterkant van de foto een hand.. van mij.. en mn vriend maakte de foto..
Je hoeft het niet na te doen, wij zijn gewoon wat makkelijker met dingen uitproberen.. en mn zoontje ook dus..
Dit was verder een geslaagde dag.. hij was moe van het echt zwemmen, dobberen in de babyfloat en lekker spelen met papa..
Niks ernstigs gebeurd.. ik zou dit zelf dan niet uitproberen als ik alleen zou zijn.. maar dat is een ander verhaal..
5 jaar geleden
Ik zou meenemen;
Zwemband om in te zitten
Badpak/ zwembroekje
Zwemluiers
Gewone luiers
Handdoeken
Badcape
Hydrofiele doeken
Eten en drinken
Eventueel speeltje voor in het water.
En vergeet niet de spullen voor jezelf, zorg dat jezelf je zwemkleding al aan hebt voordat je gaat 😉
5 jaar geleden
Reactie op Saariël
Wij waren er de heletijd bij.. hij lag er zelf rustig in. T was niet dat hi ...
Ik zou je niet eens verantwoorden, niks aan de hand joh. Je kleine man heeft het zo te zien heerlijk naar zijn zin in het zwembadje 👍😁
5 jaar geleden
Wij hadden een wasbare zwemluier gekregen, van Panda Baby, vond ik super handig (is meerdere malen te gebruiken en dus milieuvriendelijk). Plasjes gaan er doorheen (zoals bij alle zwemluiers) maar bij ons verder “schoon” gebleven.
Voordeel is ook dat ze lang te gebruiken zijn, want in meerdere maten in te stellen...