45 Reacties

6 jaar geleden

Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was van een jongetje, maar er blijkt toch echt een mini meisje in me te groeien!👶🏼👧🏼

6 jaar geleden

Bij mij was mijn voorgevoel ook mis 😅

6 jaar geleden

Ik had het wel juist :) aan de hand van enkele ‘symptomen’ 😝

6 jaar geleden

Volgens de Chinese kalender krijgen we een meisje. Stiekem hoop ik daar ook een beetje op. 3 augustus weten we meer.

6 jaar geleden

Volgens de Chinese kalender krijgen we een meisje. Stiekem hoop ik daar ook ...
Volgens de Chinese kalender krijgen wij een jongen, maar volgens de Maya kalender wordt het een meisje. 😂 Wij horen het de 30e!

6 jaar geleden

Reactie op Boerblet

Volgens de Chinese kalender krijgen wij een jongen, maar volgens de Maya ka ...
Nu ben ik benieuwd. Ik ga die Maya kalender even opzoeken.

6 jaar geleden

Nu ben ik benieuwd. Ik ga die Maya kalender even opzoeken.
Volgens de Maya ook een meisje 😂

6 jaar geleden

Volgens de Maya ook een meisje 😂
Oh spannend! Ben benieuwd wat ‘t uiteindelijk wordt! 😊

6 jaar geleden

Ik denk een meisje, al vanaf het begin. Vorige week een baarmoederhals check gehad en de echoscopist dacht een meisje maar nog niet 100%. M’n vriend denkt/dacht een jongen. We zullen het wel bij de 20 weken horen ;)

6 jaar geleden

Mijn voorgevoel was meisje totdat ik termijn echo had toen zei mijn gevoel een jongentje! En het is weer een jongentje 💙 Ook volgens de Chinese kalander, en de Maya zei meisje 😅

6 jaar geleden

Ben nu 3 maanden zwanger. Mijn gevoel zegt dat het een jongentje wordt, mijn partner zégt het een meisje wordt.

6 jaar geleden

Ik had 100% het gevoel dat het een jongen zou worden. Misschien stiekem toch ook een kleine voorkeur (we hebben al 4 meisjes in de familie)... gyn op 13 weken zei “ik denk een meisje, maar ik ben niet 100% zeker”... weekje en half later, bevestigd door NIP test, mijn grootmoeder kan uitkijken naar het 5 viergeslacht 🤣

6 jaar geleden

Ik dacht een meisje, maar het blijkt een jongen te zijn 🙂 helaas geen viergeslacht dus!

6 jaar geleden

Ik was echt overtuigd dat het een meisje was, maar had eerlijk gezegd ook voorkeur voor een meisje. Het zou ook wishful thinking kunnen zijn. Toen ik week of 6 zwanger was kreeg ik ineens het gevoel dat het een jongetje wordt em dat heb ik nog steeds. Maandag weten we het dus nog 2 dagen spannend🤗

6 jaar geleden

Reactie op LvO

Ik was echt overtuigd dat het een meisje was, maar had eerlijk gezegd ook v ...
Spannend! Ben benieuwd! 😊

6 jaar geleden

Hier het voor gevoel dat het een meisje zou worden, heb al een zoontje dus een koningskoppeltje had ik leuk gevonden. Maaaaarrr... het is een jongen!💙 natuurlijk net zo blij mee😊💙😊 #boysmom

6 jaar geleden

Reactie op Boerblet

Spannend! Ben benieuwd! 😊
Het voorgevoel klopte, we krijgen een jongen 💕💙💙. Dat is even wennen haha, maar heel blij mee🤗

6 jaar geleden

Reactie op LvO

Het voorgevoel klopte, we krijgen een jongen 💕💙💙. Dat is even wennen hah ...
Wat leuk, gefeliciteerd! 💙 Wij horen het morgen! 😊

6 jaar geleden

Reactie op Boerblet

Wat leuk, gefeliciteerd! 💙 Wij horen het morgen! 😊
Oh spannend! Laat het morgen even weten!🤗

6 jaar geleden

Reactie op LvO

Oh spannend! Laat het morgen even weten!🤗
Het gevoel klopte! We krijgen een kleine meid! 😍💖