Zijn er hier meer vrouwen die er heilig van overtuigd zijn dat ze een jongetje dan wel meisje krijgen? Gezien de vele jongens in onze families ging ik er vanuit dat het een kereltje zou worden, maar mijn gevoel zegt toch dat het een meisje wordt. Over anderhalve week weten we het, maar zijn er vrouwen die ook dit gevoel hadden? En klopte dat gevoel? 😊
Ik denk een meisje, al vanaf het begin. Vorige week een baarmoederhals check gehad en de echoscopist dacht een meisje maar nog niet 100%. M’n vriend denkt/dacht een jongen. We zullen het wel bij de 20 weken horen ;)
Mijn voorgevoel was meisje totdat ik termijn echo had toen zei mijn gevoel een jongentje! En het is weer een jongentje 💙
Ook volgens de Chinese kalander, en de Maya zei meisje 😅
Ik had 100% het gevoel dat het een jongen zou worden. Misschien stiekem toch ook een kleine voorkeur (we hebben al 4 meisjes in de familie)... gyn op 13 weken zei “ik denk een meisje, maar ik ben niet 100% zeker”... weekje en half later, bevestigd door NIP test, mijn grootmoeder kan uitkijken naar het 5 viergeslacht 🤣
Ik was echt overtuigd dat het een meisje was, maar had eerlijk gezegd ook voorkeur voor een meisje. Het zou ook wishful thinking kunnen zijn.
Toen ik week of 6 zwanger was kreeg ik ineens het gevoel dat het een jongetje wordt em dat heb ik nog steeds.
Maandag weten we het dus nog 2 dagen spannend🤗
Hier het voor gevoel dat het een meisje zou worden, heb al een zoontje dus een koningskoppeltje had ik leuk gevonden. Maaaaarrr... het is een jongen!💙 natuurlijk net zo blij mee😊💙😊 #boysmom