18 Reacties

6 jaar geleden
Bij onze dochter ben ik bevallen met -10 en had de flanellen luiers nodig. Deze werden in bed gebruikt, 1 op het matrasje en 1 als eerste laag dus direct onder het lakentje over de baby. Dan bleef ze beter warm.

6 jaar geleden
Reactie op Lies74
Dank jullie wel. Dus even bij prenatal kijken dan. En weet ik ook waar ze o ...
Tijdens de intake met de kraamzorg werd mij gezegd dat ik ze niet apart hoefde aan te schaffen. Worden nog maar weinig gebruikt. Omdat ik ze nog heb, kunnen we ze eventueel inderdaad gebruiken voor in het bedje of de kinderwagen o.i.d. Weet natuurlijk niet hoe andere kraambureaus hierover denken.

5 jaar geleden
Hhmz ja apart wel....Ik denk bescherming van je matras en voor allergie?

5 jaar geleden
Moltons gebruik je inderdaad ter bescherming van je matras, mocht je baby een keer doorlekken of spugen oid. Anders moet je gelijk de cover van het matrasje gaan wassen en dat is op sommige momenten niet zo handig. 😉 Het wordt aangeraden om degene zonder zeilachtig laagje te nemen, want deze ademen niet en kunnen gevaarlijk zijn voor je baby.

5 jaar geleden
Ik heb een aerosleep matras dus geen moltons nodig 😌
Bij de 1e ook earosleep gebruikt, heel fijn matras ma vond wel vervelend dat als er bijv gespuugd ofso word dat het meteen gewassen moet worden. (Het kan heel snel gaan schimmelen)

5 jaar geleden
Reactie op JDLynnow
Ik zoek ze al een paar weken. Bij onze wibra helaas niet gevonden. Welk fil ...
Ik heb ze toen online besteld bij of Prénatal of de hema volgens mij

5 jaar geleden
Reactie op JDLynnow
Ik zoek ze al een paar weken. Bij onze wibra helaas niet gevonden. Welk fil ...