49 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben de autostoel al aangeschaft maar nog niet in gebruik. Bij de gebruiksaanwijzing staat vanaf 9 kilo, zelf rechtop kunnen zitten en advies vanaf 9 maanden. Ik merk dat onze zoon ook wat krapjes gaat zitten in de maxi cosi en het telkens minder prettig gaat vinden.

5 jaar geleden
Ik ben met 7,5 maand geswitcht naar een stoel die in principe al eerder gebruikt kon worden. Fijne stoel! https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-ding-twist-grijs-360-isofix-autostoel-0-36kg-yb104a?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Baby%20Toebehoren%2FOnderweg%2FAutostoeltjes%2FISOFIX%20Autostoeltjes%2FMamaLoes%20Ding&utm_content=MamaLoes%20Ding&gclid=CjwKCAjwyo36BRAXEiwA24CwGTJsUMZPNlrOWZUMo90oe2_Y9hIPZR4pxLA5zJbJJ3l2l3l-rSdx9hoCp5IQAvD_BwE

5 jaar geleden
Haaihaii!!😊
Dit herken ik idd😲.. mijn zoontje deed precies het zelfde in de auto..🙄🙈 in de maxi cosi,, we hebben een maandje terug een autostoel gekocht en nu helemaal tevreden! Nog geen schreeuwmomenten weer gehad!!🙈🤣
Hij is nu 8 maanden..

5 jaar geleden
Ik heb ook alvast een autostoel aangeschaft waar hij vanaf 9 maanden in mag, de dag dat hij 9 maanden wordt gaat hij er dus ook meteen in! De maxi cosi heeft hij altijd al verschrikkelijk gevonden en ik ook. 😅

5 jaar geleden
Ik heb de maxi cosi assix. Heeft nog iemand deze stoel? En vanaf wanneer je baby erin gezet?

5 jaar geleden
Ik heb de maxi cosi assix. Heeft nog iemand deze stoel? En vanaf wanneer je ...
Wij hebben ook deze, onze baby zat er al in op 7 maand

5 jaar geleden
Meestal moet je overstappen als het hoofdje boven de maxi cosi uitsteekt. Moet eerlijk zeggen wij gaan nu ook overstappen hoofdje steekt er nog niet helemaal bovenuit, maar ze is best mollig en het wordt erg krap.
Heb er over gelezen dat er nieuw advies is gedaan tot en met 15 maanden in een autostoek die 360 kan draaien (isofix zitjes) is alsnog net als in een maci cosi om te draaien. Zo een stoel is heel fijn met der in zetten en weer uit halen kan op veel standjes en is veiliger. Succes!

VRIEND
5 jaar geleden
Mijn zoontje doet ook ongeveer zoiets. Hij schreeuwt niet echt, maar maakt een gek 'eeehh' geluid en valt daarna altijd in slaap. Hij zit nog in de maxi cosi en hij blijft daar zo lang mogelijk in omdat dat echt de veiligste manier van vervoeren is zolang hij erin past. Ja, het is wat onhandig. Maar veiligheid boven alles. Als je toch graag een autostoeltje wilt, let er dan op dat deze een nieuwe 'I-Size ECE-R129' keurmerk heeft en dat je je kindje (volgens de wet) tot 15 maanden achteruit vervoert. Zie deze website evt. voor meer informatie hierover: https://www.promovendum.nl/auto-rijden/autostoeltjes-2020-regels-ece-keurmerk-i-size-r44

5 jaar geleden
Wij zijn vorige week geswitcht naar een autostoel. Dit omdat het voor mij erg zwaar werd om onze zoon in de maxicosy te leggen of de maxicosy te tilllen.
We hebben nu de autostoel MaxiCosy Axissfix aangeschaft, deze is draaibaar en te gebruiken vanaf 61 cm. Onze zoon vind het in elk geval fantastisch, hij is alleen maar aan het lachen in de auto nu.

5 jaar geleden
Wij zijn met 8 maanden overstapt. Hoofdje kwam er nog niet bovenuit maar hij zat kwa schouders echt hardstikke krap.
We hebben nu de Osann 360 One, dus hij word nog in de ligstand achteruit vervoerd. Ideaal!

5 jaar geleden
Reactie op Ekas1990
Hoi hoi, zit al een tijd te denken aan deze stoel, goede ervaringen mee ja? ...
Zeer goede ervaring mee. Voldoet aan de nieuwste veiligheidsnormen. En een geïntegreerde isofix. Ik heb veel vergeleken en heb het idee dat je toch ook grotendeels voor de “naam” betaalt bij andere merken. Deze is makkelijk in gebruik en bovenal volgens de nieuwste normen. Toppertje!