19 Reacties
5 jaar geleden
Hoi, bij ons drinkt hij uit een bekertje. Soms een antilek beker en soms een tuitbeker. Hij drinkt niet veel. Hooguit 1 beker op een dag. Hij krijgt in de ochtend en in de avond nog een grote fles melk. Soms maak ik me een beetje zorgen dat hij te weinig drinkt. Maar hij heeft genoeg plasluiers en is verder prima gezond.
5 jaar geleden
Ongeveer 250ml water per dag (drinkt zelf uit de munchkin beker). Hij wilt zelf niet meer. Soms nog 250ml verse jus d orange als ontbijt erbij (vind hij heerlijk maar heb het niet dagelijks). En dan gedurende de dag borstvoeding.
5 jaar geleden
Deze rietjesbeker van Avent echt een aanrader (verslikt zich nooit met drinken omdat hij echt best hard moet zuigen) en drinkt er ook goed thee uit. Water en thee 2 bekers per dag wel.

5 jaar geleden
Hier een grote liefhebber van drinken 🙈 ik denk zo'n 800 ml op een dag, ik meet het niet maar hij heeft een beker van nuby met rietje van 360 ml en drinkt daar ongeveer anderhalf beker van leeg. En dan sochtend nog een flesje melk van 165 en tussen de middag klein beetje gewone melk
VRIEND
5 jaar geleden
Hier een goede drinker. Ze moeten op deze leeftijd sowieso 1liter vocht binnen krijgen per dag. Inclusief de melk. Onze zoon krijgt nog ongeveer 350ml melk en de rest vullen we dan ook gewoon aan met water. Gaat allemaal op! 😆
5 jaar geleden
Ons ventje drinkt grotendeels nog uit een fles. Uit een munchkin beker spuugt hij alles weer uit. Water drinkt hij denk ik zo'n 100ml per dag. En dan nog 3x een fles met melk
5 jaar geleden
Onze zoon drinkt ongeveer 1 Munchkin beker en nog 2 flessen van 200ml. Maar voor dat die munchkin beker leeg is moet ik hem wel 18373x aanbieden, want hij neemt steeds 3 slokjes en slaat m dan weg. Soms als hij tv kijkt neemt hij meer slokken, dan probeer ik er wat in te proppen. Hij heeft anders een te moeilijke stoelgang.
5 jaar geleden
Mijn dochter drinkt liever dan dat ze eet. Heb heel veel verschillende bekers geprobeerd. Uiteindelijk drinkt ze uit de munchkin tuitbeker. We starten de dag met een beker halfvolle melk. Als deze leeg is vul ik deze met water of rooibosthee. Deze kan ze dan tijdens het spelen gewoon pakken. Gaat dan vaak voor de helft leeg. De andere helft drinkt ze bij haar fruit. Bij de boterham weer een volle beker met halfvolle melk. Voor haar middagslaapje weer een volle beker water of thee en bij haar avondeten weer een volle beker water of thee. Voor ze naar bed gaat krijgt ze nog een fles opvolgmelk van 150+5.
5 jaar geleden
James drinkt denkt 4 bekers leeg a 240 ml. Wel met een ieniemini scheutje dixap want water drinkt hij niet. Ik bied minimaal 1 keer per dag alleen water aan maar hij weigert het gewoon. Ook wil hij nooit koud drinken dus biedt het altijd lauw aan. Warme melk drinkt hij voordat hij naar bed gaat, ook uit de flip it.

5 jaar geleden
Mijn zoontje drinkt naast zijn fles melk sochtends en savonds (beide a 150ml) ook zo'n 3 munchkin bekers water of water met diksap leeg. Het is een zuiplapje 😋
VRIEND
5 jaar geleden
Mijn dochter drinkt 2 melk flessen van 150 cc leeg (gewone koelkast melk ietsjes opgewarmd) en daarnaast minimaal 2 munchkin bekers water of thee leeg.