11 Reacties

5 jaar geleden

Heb net precies deze binnen.

5 jaar geleden

Een zwarte bambino volgens mij, kan twee kanten open en dicht.

5 jaar geleden

Wij hebben er een van BabyDan. Heel blij mee!

5 jaar geleden

Reactie op Joe96

Heb net precies deze binnen.
Hebben jullie hem al geplaatst? Ik denk dat ik precies dezelfde heb (heb hem zonder doos gekregen van iemand). Nou, hij kan zeker niet opengemaakt worden door kinderen. Wij hebben zelfs moeite omdat hij aan de onderkant wat achter blijft en daardoor niet tegelijk door de "gleuf" glijdt. Maar goed, mijn zoon kan in ieder geval niet meer van de trap af 馃槄

5 jaar geleden

Mag ik vragen hoe je deze plaatst? Mijn man wil niet in de muur boren maar ik denk dat we daar niet aan ontkomen. Wij hebben dezelfde trappenconstructie als op jouw foto 馃槉

5 jaar geleden

Mag ik vragen hoe je deze plaatst? Mijn man wil niet in de muur boren maar ...
Ja inderdaad wel in de muur moeten boren. Je bevestigd daar een plaatje op en daar haak je het hekje in. Heb naar een heleboel verschillende hekjes gekeken, maar bij dit merk als enige gevonden dat je het precies zo neer kon zetten zonder dat het hekje wiebelig wordt!

5 jaar geleden

Mag ik vragen of dit nu 1 of 2 hekjes netjes naast elkaar geplaatst zijn? Wij hebben ook precies dezelfde trapconstructie. En twijfelen nu nog tussen zo鈥檔 hekje of een zgn vouwhek.

5 jaar geleden

Reactie op PatriciaD

Mag ik vragen of dit nu 1 of 2 hekjes netjes naast elkaar geplaatst zijn? W ...
Het zijn allemaal losse onderdelen! Op www.traphekjes.nl kan je deze dan zelf samenstellen adhv je eigen wensen. In mijn geval hebben we 3 losse onderdelen en 2 deurtjes. Je kan die losse onderdelen ook in verschillende maten bestellen, dus zo kan je het hekje precies zo maken zoals je zelf wilt 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Dominiquew

Hebben jullie hem al geplaatst? Ik denk dat ik precies dezelfde heb (heb he ...
Jaa! we hebben hem nu net klaar, Zit inderdaad een goed slot op! 馃憣馃徏馃榿 Is dus echt een aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op Joe96

Jaa! we hebben hem nu net klaar, Zit inderdaad een goed slot op! 馃憣馃徏馃榿 Is ...
Wij hebben het zelfde hekje in het wit nu al meer dan drie jaar in gebruik. Mijn zoontje van drie kan hem nu wel zelf dicht doen maar nog niet zelf open doen. Dus echt een aanrader.

5 jaar geleden

Iemand ook ervaring met rol traphekjes