29 Reacties
5 jaar geleden
Ik vond het ook zo lastig, zoveel keus.. wij hebben gekozen voor een stoeltje van de Hema, 1 die met gordel vast gezet kan worden omdat wij geen isofix hebben maar volgens mij hebben ze meerdere opties bij de hema
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Lisaamandamanon
Ik vond het ook zo lastig, zoveel keus.. wij hebben gekozen voor een stoe ...
Welke is dat dan? Want de Hema doorgroeistoel scoort echt heel erg slecht ...
5 jaar geleden
Wij hebben de Maxi-Cosi AxissFix gekocht. (Je hebt ook nog een plus versie, maar dan krijg je alleen een newborn inzet erbij, meer verschillen zijn er niet).
Wij hebben ook verschillende tests (anwb, Consumentenbond) doorzocht en vonden het erg moeilijk. Uiteindelijk dus voor deze gegaan, na heel veel vergelijken!
VRIEND
5 jaar geleden
Wij hebben de Maxi-Cosi AxissFix gekocht. (Je hebt ook nog een plus versie, ...
Maar deze kan niet achteruit toch?
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Dominiquew
Oh, jawel dat wel. Maar kan niet met een autogordel. We hebben nu alleen nog 2 auto's zonder isofix. Mijn vriend gaat binnenkort voor een nieuwe met isofix, maar hij moet ook nog steeds in mijn auto kunnen.
5 jaar geleden
Reactie op Dominiquew
Kan inderdaad wel achteruit. Dacht dat het met ook met een gordel kon, maar net even nagelezen en dat kan dus niet 🤷🏼♀️ sorry 🙈
5 jaar geleden
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wij zijn laatst bij een grote babywinkel geweest en wilden een autostoel die kan draaien naar de zijkant (weet niet of dat ook jullie wensen zijn) maar de énige die ze hadden was de maxi cosi assix. Maar die kan niet achteruit..
5 jaar geleden
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wij zijn laatst bij een grote babywi ...
Met autogordel dan he..
Met isofix hadden ze heel veel keuze.
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wij zijn laatst bij een grote babywi ...
Zou wel handig zijn als hij draait, maar is geen must. Veiligheid gaat echt boven alles. Maar we hebben er nu eigenlijk maar 1tje gevonden die ook voldoet aan de nieuwe i-size regelgeving. Namelijk 'Ding Philo 360°'. De Osann One voldeed ook wel aan onze eisen en kwam redelijk goed uit de veiligheidstest. Maar die voldeed niet aan de i-size. Dat hebben we toch liever.
VRIEND
5 jaar geleden
Met autogordel dan he..
Met isofix hadden ze heel veel keuze.
Ja, precies. Dus de combinatie van autogordel én isofix met voor- én achteruit is er gewoon bijna niet. Tenminste niet eentje die ook als veilig beschouwd wordt met de i-size regelgeving dan.
5 jaar geleden
Ik heb heel lang Gegoogeld en uitgezocht welke het beste is.
Zelfs de beste uit de test zaten soms negatieve dingen aan en dan bedoel ik ook belangrijke dingen als veiligheid comfortabelheid.
Uiteindelijk kwam ik op drie soorten uit maxicosi Mica, maxicosi assisfix en de assisfix plus, de laatste is vanaf geboorte.
De Mica Is met een ISOfix met poot
En de rest is en ISOfix zonder poot en met toptether ( Moet je wel hebben in de auto om dit te bevestigen, dit is extra veiligheid )
Ik heb de assisfix besteld!
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Diana78
Mica Kan tot 4 jaar voor en achteruit en de andere tot twee jaar
Maar die kan niet met een autogordel toch?
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Diana78
Isofix is wel veiliger
Ja, dat klopt. Daarom gaat mijn vriend ook binnenkort voor een nieuwe auto met isofix. Maar voor zolang hebben we nog met autogordel en mijn autootje is ook met alleen een autogordel. Dus het moet daarom echt beide kunnen.