Welke billendoekjes zijn voor jullie het beste voor baby’s met gevoelige billetjes. Onze meid heeft nu constant rode billetjes en heeft er echt last van. Met luiercrème is het iets beter, maar ik zou willen weten of jullie mss met bepaalde doekjes goede ervaringen hebben. Bedankt!
Ik had altijd Kruidvat waterdoekjes eigen merk. En crème van burts & bees
Super lekkere producten!! Nooit huid problemen gehad!
Ja n sindskort gebruik ik Huggies waterdoekjes bij action maar 0,99€ ( zijn natter dan de Kruidvat doekjes )
Voor onderweg waterdoekjes (Kruidvat) en thuis maak ik een fles salie-thee in een bakje. Met katoenen lapjes poets ik dan de billen schoon. Deze was ik uit met parfum-vrij wasmiddel. Dat is is heel fijn voor de huid. Als ze toch rode billen heeft (als de tandjes doorkomen) smeer ik het in met Bepanthen zalf. Werkt echt super!
Als het echt alles niet helpt zou je over kunnen stappen op stof-luiers. Dat zijn tegenwoordig ook broekjes met absorberende doeken erin wat schijnabaar goed werkt, zeker met luieruitslag.
Ik heb zelf ecczeem en allergie voor parfum en conserveringsmiddelen en weet uit ervaring dat alles met lotion en kant-en-klaar een probleem kan zijn.
Hier ook de waterdoekjes van Kruidvat, zijn top en zit geen troep in. Kwamen als tweede uit de bus bij de Consumentenbond (na de waterwipes, maar die zijn volgens mij echt duurder)
Hier ook! Gebruik ze ook als toeteboeners. Er liggen pakjes overal. Vaak k ...
Was dat een actie in de winkel? Ik kan bijna nooit aanbiedingen vinden vd waterdoekjes. Ja een tijdje geleden waren ze een euro per pak. Ff ingeslagen toen😄💪🏽
Sensitive van Etos. Super fijn nooit gedoe mee en eens in de zoveel tijd he ...
Hier zijn wij ook weg van de Etos sensitieve. Koop ze ook alleen in op black friday voor een heel jaar voor twee kinderen(vorig jaar 6 pakjes voor 4 euro). En zodra ze wel een keer luieruitslag hebben gebruik ik zinkzalf van de Kruidvat. Op alle andere billen zalfjes lijken niet te helpen hier.