36 Reacties

5 jaar geleden

ik gebruik de waterdoekjes van t Kruidvat. zit geen zooi in 😀

5 jaar geleden

Sinds de geboorte aqua pure van pampers, nooit schrale billetjes oid gebad!

5 jaar geleden

Reactie op Soof89

Ja die zijn echt goed

5 jaar geleden

Reactie op Soof89

Hier ook! Gebruik ze ook als toeteboeners. Er liggen pakjes overal. Vaak koop ik 3 dozen voor 30 euro en deel ze samen met m'n zus

5 jaar geleden

Neutral. En goede billencreme is weleda calendulan en als het echt ver is aldenex

5 jaar geleden

Sudocreme in combinatie met waterwipes

5 jaar geleden

Pampers sensitive doekjes en dr. Leenarts billen crème, maar die gebruik ik bijna niet meer :) Maar heel tevreden over beide.

5 jaar geleden

Waterwipes van Kruidvat

5 jaar geleden

Bij ons werkt Bepanthen zalf heel goed tegen zere billetjes

5 jaar geleden

Coconut wipes van pampers & talk poeder. Wat bij ons hielp als hij uitslag of rode billetjes kreeg, was altijd droog deppen na het vegen.

5 jaar geleden

Huggies! Heel erg fijn. En VSM Calandulan billen zalf.

5 jaar geleden

Sensitive van Etos. Super fijn nooit gedoe mee en eens in de zoveel tijd hebben ze een actie van 6 pakken voor 5 euro (inslaaaan)

5 jaar geleden

Ik had altijd Kruidvat waterdoekjes eigen merk. En crème van burts & bees Super lekkere producten!! Nooit huid problemen gehad! Ja n sindskort gebruik ik Huggies waterdoekjes bij action maar 0,99€ ( zijn natter dan de Kruidvat doekjes )

5 jaar geleden

Voor onderweg waterdoekjes (Kruidvat) en thuis maak ik een fles salie-thee in een bakje. Met katoenen lapjes poets ik dan de billen schoon. Deze was ik uit met parfum-vrij wasmiddel. Dat is is heel fijn voor de huid. Als ze toch rode billen heeft (als de tandjes doorkomen) smeer ik het in met Bepanthen zalf. Werkt echt super! Als het echt alles niet helpt zou je over kunnen stappen op stof-luiers. Dat zijn tegenwoordig ook broekjes met absorberende doeken erin wat schijnabaar goed werkt, zeker met luieruitslag. Ik heb zelf ecczeem en allergie voor parfum en conserveringsmiddelen en weet uit ervaring dat alles met lotion en kant-en-klaar een probleem kan zijn.

5 jaar geleden

Hier ook de waterdoekjes van Kruidvat, zijn top en zit geen troep in. Kwamen als tweede uit de bus bij de Consumentenbond (na de waterwipes, maar die zijn volgens mij echt duurder)

5 jaar geleden

Reactie op Rosie11

Hier ook! Gebruik ze ook als toeteboeners. Er liggen pakjes overal. Vaak k ...
Was dat een actie in de winkel? Ik kan bijna nooit aanbiedingen vinden vd waterdoekjes. Ja een tijdje geleden waren ze een euro per pak. Ff ingeslagen toen😄💪🏽

5 jaar geleden

Wij gebruiken alleen de waterdoekjes van de kruidvat of de aqua doekjes van pampers. Helpt enorm !

5 jaar geleden

De aqua doekjes van pampers haal ik trouwens wel in Duitsland. Dan heb je 3 verpakkingen voor 5 euro.

5 jaar geleden

Reactie op Jen30

Sensitive van Etos. Super fijn nooit gedoe mee en eens in de zoveel tijd he ...
Hier zijn wij ook weg van de Etos sensitieve. Koop ze ook alleen in op black friday voor een heel jaar voor twee kinderen(vorig jaar 6 pakjes voor 4 euro). En zodra ze wel een keer luieruitslag hebben gebruik ik zinkzalf van de Kruidvat. Op alle andere billen zalfjes lijken niet te helpen hier.

5 jaar geleden

Waterwipes! Ik zag het verschil al bij 1 dag gebruik!