19 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb de mijne bij de kruidvat, trekpleister en lidl vandaan. Boekjes met geluiden en voelboekjes vind mijn dochtertje heel leuk.

4 jaar geleden
Hier ook.geluidenboekjes, dan kan hij zelf op.het geluidje drukken vind hij erg leuk!! Wij hebben van de serie; wat hoor ik?

VRIEND
4 jaar geleden
Wij krijgen 1x per kwartaal een pakket van de kinderboekerij, dikkie dik, sesamstraat, dierenvriendjes. Van alles wat afgestemd op de leeftijd van je kindje.
Kikker is hier ook in trek en voelboekjes met structuren.

4 jaar geleden
Wij hebben veel boekjes van Nijntje. Die zijn van dik karton en zitten doorkijk gaatjes in. Mijn zoontje vind die echt geweldig.

4 jaar geleden
Geluid op de boerderij van usborne, heel leuk!
En mijn eerste 100 woordjes flapjes boek, ook leuk. En kiekeboe boek, ook leuk.
Onze dame wil graag zelf iets kunnen doen, de flapjes vindt ze dus heel leuk! Helaas sneuvelt er ook regelmatig een...
Echt het geduld om naar een verhaaltje te luisteren heeft ze (nog) niet.

4 jaar geleden
Wij hebben een boekje met dierengeluiden. Als ze haar vinger op het voel dingetje legt komt het dieren geluidje. Helemaal trots als het lukt natuurlijk. Veel plezier van al.

4 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/zoek-voel-leer-mijn-eerste-boerderijdieren/9200000128636301/?Referrer=ADVNLGOO002008J-G-117517099095-S-851936400896-9200000128636301&gclid=Cj0KCQjwo-aCBhC-ARIsAAkNQitTWw_duD-inJbXzGe-tZ41Zkl0TCqLWO6O5ifatwTxhLoJK-ysCCMaArjsEALw_wcB
Bij de jutezak pakt ze alleen mijn vinger en laat ze het mij voelen😂😂😂😂voelt aan als schuurpapier haha lekker slim

4 jaar geleden
Vandaag was het liedjes boek het leukst.
Maar heb hier een hele stapel met boekjes die hij zelf mag lezen of scheuren als ik niet op let, die komen van de kringloopwinkel. Maar om voor te lezen veel Dikkie Dik, Nijntje, kikker en verschillende boekjes van Eric Carle.
Bij mijn peuter zijn "over een mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft", de gruffalo, boekjes van Annie MG Schmidt en wij gaan op berenjacht het populairst.

VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Magroen
Oh dat klinkt leuk! Hoe bevalt zo’n pakket? Lijkt me leuk omdat je dan ook ...
Ik vind het heel leuk omdat er boekjes bijzitten waar ik zelf nooit aan zou denken inderdaad. Deze lagen toevallig in de buurt maar er zit ook altijd een kleiner boekje bij voor zover, meestal met dieren.