29 Reacties

VRIEND
4 jaar geleden
Ik heb altijd mouwloze van hm, vallen precies goed 👌🏻 klein beetje stretch

4 jaar geleden
De h&m rompers zijn het beste wat me is overkomen! Vallen goed op maat. Lekker stretch en sluiten goed aan! Heb ze al sinds de geboorte😻

4 jaar geleden
Ik vind ze heerlijk. Vallen naar maar mening iets groter uit en stretchen mooi mee.

4 jaar geleden
Ik heb ze (tweedehands) gekregen.. Vond er weinig rek in zitten en klein vallen. Ik vind die biologische van Zeeman het fijnst! Super rekbaar. Pyjama's en shirtjes en truien wel fijn van H&M! Zo rot dat de winkels dicht zijn. Zeeman heeft bijna niks online 😭

4 jaar geleden
Reactie op flyingroger
Ik heb ze (tweedehands) gekregen.. Vond er weinig rek in zitten en klein va ...
Oké misschien heb ik een oude collectie gekregen dan haha. En misschien al te heet gewassen ofzo 😅

VRIEND
4 jaar geleden
Ik heb normaal de organic stretch rompers van Hema. Die vind ik heel fijn omdat die goed aansluit en zo de lange mouw van de romper niet meeschuif naar boven als ik er een trui over aan doe. (Als je snapt wat ik bedoel). Ik heb er laatst ook bij h&m besteld en deze mouwen schuiven dus wel mee omdat deze niet zo stretchie zijn. Maar ze zijn wel supwr qua maat en lekker warm katoenen stofje. Die van de Zeeman vallen bij hem zo breed en kort. Kortom, ik vind ze van de h&m ook prima.

4 jaar geleden
Reactie op flyingroger
Ik heb ze (tweedehands) gekregen.. Vond er weinig rek in zitten en klein va ...
Wij hebben de rompers zonder mouw altijd van de zeeman maar ook hier groeit er een lief mannetje uit zijn rompers 😔 ik kreeg de tip van iemand dat ze op bol.com ook rompers van zeeman verkopen! Wel 1 euro duurder dan in de winkel maar net wat je zegt op de site van zeeman zelf is niks te vinden 😤

4 jaar geleden
Ik vind ze heel erg fijn! Ze hebben namelijk (bij de meeste rompers) rondom de pamper een elastiek zitten waardoor als de luier uitzet de romper mee kan geven ipv dat het strak trekt. In andere rompers lekte mijn zoontje snachts dan altijd door en met die van H&M niet. Ze vallen iets groter uit, maar vind dat juist wel fijn.

4 jaar geleden
Reactie op SYLLS
Dank je wel voor je reactie. Ik ben ook gewoon zo'n fan van zeeman/wibra 😅 ...
Wibra lanceert begin volgende week hun webshop! Toevallig vandaag nagevraagd. Ben zelf ook een fan van de wibra. Vooral hun rompers zijn erg fijn.

4 jaar geleden
Reactie op Kim1
Wij hebben ze van de Hema, het fijne behalve de stretch is ook dat ze in 2 ...
Hema zijn inderdaad ook erg fijn ja! Voor de lockdown was ik bij een klein filiaal daar hing niet zo veel leuks. Zal online eens een kijkje nemen. Vind de prijzen wel vaak aan de duurdere kant.