14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een leuke jas bij de zeeman gekocht. 15 euro! Heb ook 1 maat groter gedaan. Hopelijk kan hij de hele winter er mee door.
5 jaar geleden
Ik heb dit jasje voor mijn dochter gekocht. Is niet extreem dik, maar was een van de weinige die ik kon vinden zonder capuchon. Ik heb hem in maat 68. Ze zit ook net in maat 68 van kleding. Een maat groter verzoop ze echt in. Als deze te klein wordt koop ik gewoon een andere (hopelijk dan in de sale 馃檲)

5 jaar geleden
Ik heb een jasje van z8. Mijn zoon heeft nu maat 80 en het jasje is ook maat 80. Dus ik denk dat ik ook nog een jasje in maat 86 moet kopen. Als ik jou was zou ik maat 86 kopen. Beter in het begin iets te groot, maar dan kan ze er de hele winter mee doen. 92 lijkt me niet nodig.
5 jaar geleden
Ik heb een leuke jas bij de zeeman gekocht. 15 euro! Heb ook 1 maat groter ...
Wij ook bij de Zeeman! Ook 15 euro. Maat 86 gekozen. Hij zit nu in 80. Valt denk ik iets groter, dus verwacht hele seizoen te kunnen dragen. Zo niet, dan is 15 euro geen weggegooid geld.
5 jaar geleden
Wij ook bij de Zeeman! Ook 15 euro. Maat 86 gekozen. Hij zit nu in 80. Valt ...
Idd! Persoonlijk vind ik duurdere jassen nu echt nog zonde. Heb je toevallig ook de groene met die oranje accenten, haha?
5 jaar geleden
Idd! Persoonlijk vind ik duurdere jassen nu echt nog zonde. Heb je toevalli ...
Ja precies ! Ik heb er eentje met dino's erop 馃槉
5 jaar geleden
Ja precies ! Ik heb er eentje met dino's erop 馃槉
Wij hebben die ook!馃槉
Vond de jas ook groot vallen. Mijn zoontje verzoop er in haha.
5 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht! In maat 80, want 86 was er niet. Er is ook je Mickey Mouse versie van voor de jongens