15 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij is ze 8 maanden en met 6.5 maand kreeg ze van mij al yoghurt met een beetje fruithap erdoor. Ook op het kinderdagverblijf krijgt ze ook yoghurt

5 jaar geleden

De mijne krijgt vanaf zijn 6e maand al soms magere yoghurt. Ook had het CB aangeraden om met pudding te oefenen. Nou ook de pudding gaat er goed in!

5 jaar geleden

Mijn zoon krijgt al vanaf dat hij 6 maanden is elke dag 100cc halfvolle yoghurt.

5 jaar geleden

Hier ook gewoon vanaf 6 maanden al yoghurt. Ofwel volle/ halfvolle of voor mee te nemen de yoghurtjes van nestle yogolino.

5 jaar geleden

Ja het cb had zelfs gezegd je kunt beetjes gaan geven na het avondeten als toetje. Maar ik geef het niet altijd want soms krijgt ze vrij snel erna de fles en dat is allemaal te veel voor haar buikje.

5 jaar geleden

Hier ook vanaf 6 maanden af en toe wat lepeltjes volle yoghurt. Ze vind het heerlijk 😊

5 jaar geleden

Wij geven (vanaf 8.5 maand) af en toe magere Griekse yoghurt als toetje ‘s avonds, gewoon een paar hapjes. Op de voedingscentrum site staat dit: Vanaf 8 maanden kan een beetje als toetje wel, zolang borstvoeding of opvolgmelk maar de grootste melkbron blijft. (https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/zwanger-en-kind/eerste-hapjes/wat-kun-je-beter-niet-geven-aan-je-kindje-.aspx)

5 jaar geleden

Mijne krijgt ook vanaf 6 maanden al soms yogurt met fruit en de laatste tijd ook yogolino.

5 jaar geleden

Ik geef ook yogolino van Nestlé

5 jaar geleden

In die yogolino zit suiker zie ik, ik geef biologische milde yoghurt zonder smaakje, vindt mijn dochter lekker. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk.

5 jaar geleden

Als toetje volle joghurt met wat fruit vindt ze heeerlijk

5 jaar geleden

Geeft iemand ook een toetje zonder koemelk/rijst/tarwe? Zou ook zo graag m’n dochtertje is na willen geven.

5 jaar geleden

Ik geef de laatste tijd na zijn avondeten een beetje yoghurt of kwark, normaal of aardbeien. Soms een yogolino voor de oppas. Ik zou die best elke dag willen geven, maar ik vind ze niet goedkoop, dus zonde van het geld als je ook gewoon een pak yoghurt kan pakken. 😅 (ik let trouwens niet zo op de suikers, hij krijgt al water te drinken, dus ik vind het wel prima zo)

5 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt zo nu en dan eind van de middag wat Griekse yoghurt. Daarnaast wordt hij wild als hij zijn papa volle yoghurt als ontbijt ziet eten en krijgt dan ook wat hapjes mee.

5 jaar geleden

Reactie op annaroos

Geeft iemand ook een toetje zonder koemelk/rijst/tarwe? Zou ook zo graag m’ ...
Kokosyoghurt is lekker of amandelyighurt hebben ze geloof ik ook bij Albert Heijn