22 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoontje moest niks van alle soorten baby yoghurt hebben

5 jaar geleden

Bij onze eerste gegeven, maar al snel overgestapt op gewoon yoghurt uit een pak (volle biologische yoghurt). Die vond ze zelfs lekkerder en mogen ze vanaf een half jaar ook.

5 jaar geleden

Hier deze week de koekjescreme gegeven en hij lust ze 🙂

5 jaar geleden

Ik geef ons zoontje elke dag 1 yogolino toetje na zijn broodje, ook omdat hij bijna geen flesjes melk meer wil😔. Hij vindt alle smaakjes heerlijk😃😇

5 jaar geleden

Toevallig net gekocht voor het eerst..yogolino aardbei..ga het zo proberen😄 maar mogen ze dus gewone yoghurt ook?

5 jaar geleden

Toevallig net gekocht voor het eerst..yogolino aardbei..ga het zo proberen� ...
Mijn zoon eet halfvolle yoghurt. Zit er in die yogolino niet heel veel suiker of valt dat mee? Anders is het misschien nog wel leuk voor de afwisseling.

5 jaar geleden

Mijn zoon eet halfvolle yoghurt. Zit er in die yogolino niet heel veel sui ...
Zag dit topic voorbij komen en dacht lekker voor ons dochtertje. Label op dit product zegt echter dat suiker het 2e ingrediënt is. Ieder moet het natuurlijk voor zichzelf beslissen, maar ik sla dit product maar even over.

5 jaar geleden

Reactie op PatriciaD

Zag dit topic voorbij komen en dacht lekker voor ons dochtertje. Label op d ...
Dan sla ik hem ook over. Als hij gewone yoghurt nou niet lekker vond, maar dat eet hij super goed.

5 jaar geleden

Ik dacht eigenlijk dat je vanaf 8 maanden pas yoghurt mag geven. Maar als dit nu al mag, dan kan ik het ook wel gaan doen. Maar het is meer voor vervanging voor een fles bedoeld of niet?

5 jaar geleden

Dan sla ik hem ook over. Als hij gewone yoghurt nou niet lekker vond, maar ...
Ja toch. Als je zoontje gewone yoghurt ook lekker vind lijkt mij de keuze makkelijk. Misschien lekker zelf wat gepureerd fruit er doorheen mengen. 😉

5 jaar geleden

Reactie op PatriciaD

Ja toch. Als je zoontje gewone yoghurt ook lekker vind lijkt mij de keuze m ...
Idd! Fruit er door doe ik al wel eens. Dan heeft ie zn mond voor de volgende hap al open voordat hij de vorige hap op heeft haha.

5 jaar geleden

Toevallig net gekocht voor het eerst..yogolino aardbei..ga het zo proberen� ...
Oh echt?! Ben benieuwd of het bevalt 😄

5 jaar geleden

Ik geef na de groenten savonds een paar hapjes volle yoghurt als soort van 'toetje' mijn dochter vind het heerlijk.

5 jaar geleden

Ik dacht eigenlijk dat je vanaf 8 maanden pas yoghurt mag geven. Maar als d ...
Zo ver ik weet, niet ter vervanging van een fles en geen gewone yoghurt, puur die baby toetjes.

5 jaar geleden

Vanavond voor 't eerst gegeven, hij heeft alles inclusief mij onder gespuugd🤔😏

5 jaar geleden

Ik geef voor de laatste fles een potje die vind het lekker en fantastische. Ze is 6maand en half

5 jaar geleden

Ik heb ze in alle soorten hij eet het heel graag. Maar geef het maar 1x in de week omdat er veel suiker in zit

5 jaar geleden

Ik dacht eigenlijk dat je vanaf 8 maanden pas yoghurt mag geven. Maar als d ...
Klopt idd vanaf 8 maanden. Maar wij geven het hier al wel ietsje eerder. Maar niet ter vervanging van, gewoon na zijn groente hapje. Die van ons is nu bijna 8 maanden. En moest nu een fles eraf gaan doen. Wij hebben een heerlijke uitslaper (lees 09u wakker) dan een fles van 180, rond 11.30u eet hij inmiddels een half broodje, 120 fles en een half potje fruit. Dan tegen 15u rest van het potje fruit, maïsdingetjes of rijstwafel voor baby, of af en toe ook gewoon een lange vinger. Dan rond 16.30u groente en een toetje (sorry hij krijgt gewoon namaak danoontje, daar zijn wij ook groot mee geworden), maar idd yoghurt begreep ik dat een prima alternatief is, of biogarde, is minder zuur. En dan 's avonds nog een 180 fles met rijstebloem. Net afgelopen maandag nog telefonisch consult gehad met cb hierover.

5 jaar geleden

Klopt idd vanaf 8 maanden. Maar wij geven het hier al wel ietsje eerder. Ma ...
Oke, fijne uitleg. 🙂 Ik denk dat ik het dan vanaf 7 maanden ga geven, als ik een fles ga afbouwen. Nu met 6 maanden vind ik te vroeg. Wat heerlijk zo'n uitslaper! Al mogen wij ook niet klagen, van 19:00 tot 07:00 meestal.

5 jaar geleden

Oke, fijne uitleg. 🙂 Ik denk dat ik het dan vanaf 7 maanden ga geven, als ...
Ja, groot gelijk met 6 maanden is dat idd ook nog te vlot 😁 maar ook een heerlijke slaper idd!!