36 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb zelf ook best wel wat taarten gemaakt voor anderen, het is erg leuk maar ook veel werk🙊. Ik wou eerst voor ons ventje ook zelf 1 maken, hij wordt 28 januari 1, maar ik besteed het toch maar uit handen denk ik. Ik weet niet wat je dochtertje leuk vind maar misschien een mooie prinsessen barbie taart?

4 jaar geleden
Ik ga zoiets maken maar dan een combinatie van een foto die ik zo naar je stuur.. alles met botercreme en tussendoor kleine Minnie mouse van fondant.
Maar dan een taart zodat ze daar lekker zelf in kan gaan graaien.
En 1 laat ik hopelijk door studenten maken op mijn werk, als dat door kan gaan en dat wordt een unicorn ( stuur ik ook zo)

4 jaar geleden
Reactie op Lisaamandamanon
Ik heb zelf ook best wel wat taarten gemaakt voor anderen, het is erg leuk ...
Ik zat zelf aan een mooie nijntje taart te denken, ze heeft nog niet een duidelijke mening over wat ze leuk vind.

4 jaar geleden
Reactie op Diana78
Ik ga zoiets maken maar dan een combinatie van een foto die ik zo naar je s ...

Aahh die is heel mooi. Ik ga ook es op pinterest kijken

4 jaar geleden
Reactie op Diana78
Met foto

Heel leuk maar zo ervaren ben ik niet helaas haha

4 jaar geleden
Reactie op Patriciaaa
Heel leuk maar zo ervaren ben ik niet helaas haha
Ik ook niet hoor. Hahaha
Ga het voor het eerst doen maar op YouTube ziet het er simpel uit.
Gebruik deze biscuit en die is echt lekker!! https://funcakes.com/nl/product/mix-voor-biscuit-deluxe/
Heb je ook botercreme van.
En je hebt daar ook leuke ideeën!! Met recept!
https://funcakes.com/nl/inspiration/verjaardag/
Voor beginners tot gevorderden

4 jaar geleden
Ik maak ze altijd zelf voor mijn zoontje ben ook niet ervaren, maar het gaat steeds beter.
Het is opzich niet moeilijk je moet alleen geduldig zijn vooral de eerste keer. Hangt ook af of je een slagroom taartmaakt of echt met fondant. Kies je voor fondant zou ik even een filmpje kijken hoelang je het moet kneden en hoe je het erop moet leggen. Opzich valt het heel erg mee. Mijn dochter krijgt nu een minni maus taart, de eenhoorn en spiderman taart heb ik pas gemaakt. De laatste voor mijn zoon was 3 hoog en echt ben heel slecht wat bakken betreft. Post zo wel een foto van de 3 hoog taart als ik hem nog heb.
Succes hopelijk lukt het.

4 jaar geleden
Reactie op Diana78
Oh die ziet er lekker uit!! Welk recept is het?
Rutger bakt (winnaar van heel Holland bakt)

4 jaar geleden
Reactie op Diana78
Ik ook niet hoor. Hahaha
Ga het voor het eerst doen maar op YouTube ziet h ...
Dankje voor de tip, ik zal es kijken tussen de ideeën

4 jaar geleden
Hier werd het een Elmo taart! Lekker om in te graaien 😊 En best simpel om te maken.

4 jaar geleden
Reactie op Infinity2019
Hier werd het een Elmo taart! Lekker om in te graaien 😊 En best simpel om ...

Wauw, die is echt leuk, heb je een recept gebruikt? Of gewoon zelf ?