123 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik ook 16 januari, gister officieel vastgesteld door de verloskundige 😊

3 jaar geleden

Ja me2!! 😁

3 jaar geleden

Ik!! Ben met de termijnecho stuk verder gezet en op deze datum vastgezet als uitgerekende datum!🙂 Leukkkk

3 jaar geleden

Reactie op margarethd

Ik!! Ben met de termijnecho stuk verder gezet en op deze datum vastgezet al ...
wat leuk! Welkom bij de 16-club 😉 Hoe ver dacht je dat je was?

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

wat leuk! Welkom bij de 16-club 😉 Hoe ver dacht je dat je was?
Met het begin ben ik nu een week verder gezet :)

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

ooh daar moet je van genieten, komen nog genoeg kwaaltjes bij haha ;)
Hahaha ja dat hoor ik veel van andere vrouwen. Maar zelf mag ik inmiddels iedere nacht 3 keer me bed uit om te plassen, ook niet heel fijn 😅

3 jaar geleden

Heey dames! We hebben het tweede trimester behaald 14w, dat betekend minder kwaaltjes en meer energie. Een aantal zullen binnenkort het geslacht gaan ontdekken en we gaan de kleine voelen! Bij mij gebeurde dit afgelopen maandag al en vandaag mijn man voor de eerste keer! Hebben jullie al zwangerschapskleding gehaald? Hoe was het het eerste trimester? Hebben jullie het al op het werk verteld? Leuk weetje: Onze kleintjes hebben vanaf nu allemaal neusgaatjes! Groetjes Fleur

3 jaar geleden

Jaa ik ook 16-1-2022 ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

Heey dames! We hebben het tweede trimester behaald 14w, dat betekend mind ...
Yes! Heel blij om die 14 weken te zien, voelt voor mij nog veiliger dan de 12 weken haha. Ik voel nog helemaal niks van binnen, maar dit is ook mijn eerste zwangerschap en zou niet weten wat ik moet verwachten van het voelen van mijn baby. Ik werk als flexer en ga daarbij nog naar school, ik moet nog 1 jaar van mijn HBO studie, enigszins zenuwachtig of mensen mij in september ook echt gaan aanstaren 😰. Ik heb 1 zwangerschapsbroek gekocht! Verder voor mijzelf niets. En jullie ??

3 jaar geleden

Reactie op verkade95

Jaa ik ook 16-1-2022 ❤️
2022? 😋

3 jaar geleden

15 januari 2021 en verwachten een jongetje🥰💙

3 jaar geleden

16 weken! Hoe is het met jullie? Zijn de kwaaltjes allemaal verdwenen? Al aangekomen? Geslachtbepaling gehad? Wanneer 20w echo? Hier gaat het redelijk. Ik ben sinds deze week minder gaan werken en andere werkzaamheden gaan doen. Mijn bekken zijn waardeloos maar voor de rest voel ik me meestal wel oke! Ik ben nu 2 kilo aangekomen en we willen niet weten of we een j/m krijgen: dat wordt een prachtige verrassing! 2 september hebben we de 20w echo.

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

16 weken! Hoe is het met jullie? Zijn de kwaaltjes allemaal verdwenen? Al ...
Hoi, gaat hier ook redelijk goed. Sinds 1,5 week een stuk minder misselijk. Warm eten gaat iets beter. Ben ook bijna 2kg aangekomen (gewicht schommelt een beetje). Eind augustus de 20 weken echo. We willen graag het het geslacht weten maar hebben hiervoor geen aparte echo ingepland. Afgelopen woensdag voor het eerst het hartje gehoord.

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

16 weken! Hoe is het met jullie? Zijn de kwaaltjes allemaal verdwenen? Al ...
Yesss 16 weken!!!! Bekken zijn hier ook echt waardeloos werk nog maar gedeeltelijk, 20 augustus hebben we de 20 weken echo, baby nog niet gevoeld denk ik?? Is mn eerste dus weet niet zeker als ik iets voel of dat dan de kleine is haha! Wij weten sinds 1,5 week dat er een kleine babyboy aankomt zoooo trots!!!!, tot nu to 3,5 kilo aangekomen.

3 jaar geleden

Hier gaat alles goed nergens last van gelukkig . Afgelopen woensdag de gender reveal gehad we krijgen een jongetje ! 💙 26 augustus de 20 weken echo

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

16 weken! Hoe is het met jullie? Zijn de kwaaltjes allemaal verdwenen? Al ...
Oh ik heb 3 september de 20 weken echo. Zijn/waren jullie zenuwachtig voor die echo? Ik kijk er alleen nog maar heel erg naar uit. Laatste keer dat we de baby echt hebben gezien was met 9.5 w en nu straks met 20.5 weken, ben er weer aan toe om de kleine te zien haha.

3 jaar geleden

Reactie op 012021

Oh ik heb 3 september de 20 weken echo. Zijn/waren jullie zenuwachtig voor ...
Ik heb 2 september de echo. Kijk er naar uit maar ook een beetje zenuwwachtig. Ik voel de kleine veel minder sinds anderhalve week en heb wat meer last van mijn buik. Mijn man durf ik het niet te zeggen omdat hij toch al overbezorgd is dus ik hoop gewoon dat ik me aanstel en het volgende week allemaal goed is!

3 jaar geleden

Afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en alles was goed gelukkig! Vondt het zo spannend. Ik voel de kleine ook nog niet dagelijks, placenta ligt achter. Komt nog wel gaf de vk aan. Tijdens de echo was de kleine ook behoorlijk aan het bewegen en dat voelde ik toen ook niet echt.

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren de 20weken echo gehad. Alles was goed met ons meisje. (We kwamen er gister achter wat ik met week 14+3 stiekem had gezien. Wat toen al heel duidelijk was dat het een meisje was hihihi). Dus het kerst engeltje heeft mijn wens gehoord en door verteld aan de kerstman🤣. Dus de kerstman was dit jaar een beetje vroeg met wensen laten uitkomen😇(wij vieren geen sinterklaas). Onze meid was rustig en dat verklaarde waarom ik haar de afgelopen dagen niet gevoelt had. Gister avond heb ik haar weer voor het eerst goed gevoeld. Ik voelde ons meisje vanaf 13week tot 19week al bewegen. Maar met 19+1 tot aan gisteravond was ze aardig rustig. Placenta ligt mooi achter ons meisje. 😊 dus was niet zo raar dat ik haar dus al die tijd al gevoeld had. Kan nu dus gerichter shoppen😇😊

3 jaar geleden

Ik heb de 20 weken echo op 3 september, wel lekker om 08:00 uur ‘s ochtends, heerlijk!! Denk dat ik de eerste ben :). Vandaag nog maar een weekje!! Heb er echt zoveel zin in om m’n kleine man weer te zien 💙🥳 Hoop echt dat alles goedgekeurd wordt.