29 Reacties

5 jaar geleden
Nee je kan gewoon naar de tandarts ik
Heb alleen me behandeling zonder verdoving gedaan en geen fotos gemaakt

5 jaar geleden
Reactie op naoualzerktouni
Nee je kan gewoon naar de tandarts ik
Heb alleen me behandeling zonder verd ...
Oei... was het beetje te doen zonder verdoving? Ik moet hoogstwaarschijnlijk laten trekken :(

5 jaar geleden
Ze kunnen volgens mij wel wat doen. Ik weet alleen niet of verdoven ook kan. Foto's maken kan iig niet dus daar moet de tandarts dan niet te moeilijk over doen. Maarja uiteindelijk ligt het er natuurlijk vooral aan wat er aan de hand is...

5 jaar geleden
ik ben 27 weeken nu .en mijn tand ded heel veel pijn ,ik ben 4 keer naar tandarts geweest ,en al 4 keer met en verdoving en ook foto’s bij,en was geen probleem 😉

5 jaar geleden
Ik ben ook gewoon verdoofd bij de tandarts! Uiteraard wel even goed zeggen dat je zwanger bent en hoe lang al, en dan geeft je tandarts zelf ook wel aan wat veilig is om te doen :)

5 jaar geleden
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap nog met 36 weken verdoving en foto's gehad, toen 2x een wortelkanaalbehandeling nodig gehad, was totaal niet schadelijk voor de kleine

5 jaar geleden
Ik ben tandartsassistente en verdoven mag en als het nodig is een foto maken ook maar dan met een lood schort voor. Gewoon even afspraak maken dus! Beterschap🍀

5 jaar geleden
Reactie op DaniellaLC
Ik ben tandartsassistente en verdoven mag en als het nodig is een foto make ...
Ik heb een afspraak gemaakt ik mag over 1,5 uur langs komen bij de spoedafdeling. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren! In ieder geval bedankt ☺️

5 jaar geleden
Reactie op wondertje!
Ik heb een afspraak gemaakt ik mag over 1,5 uur langs komen bij de spoedafd ...
Heel veel succes! Laat je even weten of ze je van de pijn hebben kunnen afhelpen? 😁

5 jaar geleden
Reactie op DaniellaLC
Heel veel succes! Laat je even weten of ze je van de pijn hebben kunnen afh ...
Dankjewel, ben geweest en moet het hele weekend doen met paracetamol en maandag de huisarts bellen voor een antibiotica kuur :(.. dat wordt een lang weekend voor mij!

5 jaar geleden
Reactie op wondertje!
Dankjewel, ben geweest en moet het hele weekend doen met paracetamol en maa ...
Dit is gek! Hebben ze gezegd waar ze aan denken? Ik werk in een tandartspraktijk.

5 jaar geleden
Reactie op wondertje!
Dankjewel, ben geweest en moet het hele weekend doen met paracetamol en maa ...
Onze tandarts schrijft dat zelf voor. Belde er laatst de dokter ervoor die zei doen we niet ga maar naar je tandarts. Die deed het de vorige keer ook. En de apotheek bij ons in het ziekenhuis altijd open.