29 Reacties

5 jaar geleden

Nee je kan gewoon naar de tandarts ik Heb alleen me behandeling zonder verdoving gedaan en geen fotos gemaakt

5 jaar geleden

Reactie op naoualzerktouni

Nee je kan gewoon naar de tandarts ik Heb alleen me behandeling zonder verd ...
Oei... was het beetje te doen zonder verdoving? Ik moet hoogstwaarschijnlijk laten trekken :(

5 jaar geleden

In het tweede trimester is het veilig om te behandelen zei mijn tandarts. In het eerste en derde liever niet. Maandag dus meteen bellen. Sterkte met de pijn!

5 jaar geleden

Ja is niet prettig maar jah kiespijn er erger

5 jaar geleden

Niks aan de hand kan gewoon ook de verdoving

5 jaar geleden

Ze kunnen volgens mij wel wat doen. Ik weet alleen niet of verdoven ook kan. Foto's maken kan iig niet dus daar moet de tandarts dan niet te moeilijk over doen. Maarja uiteindelijk ligt het er natuurlijk vooral aan wat er aan de hand is...

5 jaar geleden

Ze hebben bij mij met een bijzonder matig werkende verdoving 2 kiezen getrokken bij 16 weken zwangerschap (dat t niet goed ging lag aan de tandarts hoor). Maar ze verdoven dus wel

5 jaar geleden

ik ben 27 weeken nu .en mijn tand ded heel veel pijn ,ik ben 4 keer naar tandarts geweest ,en al 4 keer met en verdoving en ook foto’s bij,en was geen probleem 😉

5 jaar geleden

heb je echt kiespijn van een bepaalde tand of is het je tandvlees ? anders raad ik perio-aid mondspoelwater aan 0.05% ik was binnen 2 a 3 dagen van mijn pijn af laatst. zo niet succes bij de tandarts

5 jaar geleden

Je mag gewoon verdoving. Ze gebruiken een vorm die onschadelijk is voor je kindje. Foto maken gebeurd met een schort voor als hij dat echt nog nodig vind. Dus komt goed

5 jaar geleden

Ik ben ook gewoon verdoofd bij de tandarts! Uiteraard wel even goed zeggen dat je zwanger bent en hoe lang al, en dan geeft je tandarts zelf ook wel aan wat veilig is om te doen :)

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap nog met 36 weken verdoving en foto's gehad, toen 2x een wortelkanaalbehandeling nodig gehad, was totaal niet schadelijk voor de kleine

5 jaar geleden

Gewoon naar de tandarts gaan. Een forse ontsteking kan ook schadelijk zijn voor een zwangerschap

5 jaar geleden

Ik ben tandartsassistente en verdoven mag en als het nodig is een foto maken ook maar dan met een lood schort voor. Gewoon even afspraak maken dus! Beterschap🍀

5 jaar geleden

Reactie op DaniellaLC

Ik ben tandartsassistente en verdoven mag en als het nodig is een foto make ...
Ik heb een afspraak gemaakt ik mag over 1,5 uur langs komen bij de spoedafdeling. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren! In ieder geval bedankt ☺️

5 jaar geleden

Reactie op wondertje!

Ik heb een afspraak gemaakt ik mag over 1,5 uur langs komen bij de spoedafd ...
Heel veel succes! Laat je even weten of ze je van de pijn hebben kunnen afhelpen? 😁

5 jaar geleden

Reactie op DaniellaLC

Heel veel succes! Laat je even weten of ze je van de pijn hebben kunnen afh ...
Dankjewel, ben geweest en moet het hele weekend doen met paracetamol en maandag de huisarts bellen voor een antibiotica kuur :(.. dat wordt een lang weekend voor mij!

5 jaar geleden

Reactie op wondertje!

Dankjewel, ben geweest en moet het hele weekend doen met paracetamol en maa ...
Vreemd, een tandarts mag die gewoon voorschrijven toch? Sterkte!!

5 jaar geleden

Reactie op wondertje!

Dit is gek! Hebben ze gezegd waar ze aan denken? Ik werk in een tandartspraktijk.

5 jaar geleden

Reactie op wondertje!

Onze tandarts schrijft dat zelf voor. Belde er laatst de dokter ervoor die zei doen we niet ga maar naar je tandarts. Die deed het de vorige keer ook. En de apotheek bij ons in het ziekenhuis altijd open.