Hi alle mama’s,
Bevallen op 9 januari, voor het eerst ongesteld geweest op 1 maart, 4 dagen lang, niks bijzonders. 2de menstruatie blijft nu dus uit.
Zwanger kan ik echt niet zijn.
Zijn er mama’s die dit ook hebben meegemaakt dat de 2de menstruatie veeel later kwam?🤔
Hier 7 janauri bevallen en mijn 4e menstruatie zit er al weer aan te komen🙄 heb alles volledig op de hobbel.
Huisarts geeft hier aan dat het langer weg kan blijven, maar ook dat het sneller achter elkaar kan komen.
Ik denk dat ik hetzelfde heb.. 8 januari bevallen, 5 weken later ongesteld. En word nu niet meer ongesteld.. al paar keer zwangerschapstest gedaan maar zegt steeds negatief.. ik geef wel volledig borstvoeding
Heel herkenbaar, had er ook al een topic over geplaatst. Ik werd door de pil heen ongesteld..of ja dat leek en uiteindelijk kwam er alleen een beetje bruine afscheiding 🤷♀️.
9 januari bevallen, 2x 1 dag keertje wat verloren in feb en maart en nu echt 1e keer ongesteld, mijn hemel lijkt wel alsof ik dood bloed 🤣🙈 maar gelukkig geen buikpijn, wat ik anders wel echt heftig had!💪
29 december bevallen, 3 weken borstvoeding gegeven daarna over op kv, 8 maart de eerste keer menstruatie (en hoe! Weinig pijn maar ik zou er niet raar van opkijken als ik bloedarmoede had gehad toen, het was heftig) en nu zou ik het ongeveer moeten hebben maar ben tot nu toe al 3 dagen te laat, maar zwangerschap kan het ook niet zijn hier,
misschien is het zo dat je lichaam weer moet wennen aan de regelmaat want het hoefde 9 maand lang, en na de bevalling ook nog een paar weken niets wat dat betreft, en is het net als in het begin dat je net je menstruatie krijgt, dan is nog niets op regel en is het ontzettend onregelmatig🤔 misschien heeft het tijd nodig en moet alles even weer in balans komen