50 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb de 1ste nog niet eens gehad en ben 6 jan bevallen🤣

5 jaar geleden

Man ik zit al aan me 2e met 5 dagen niks ertussen. Ellende.

5 jaar geleden

Niet veeel te laat maar mijn 2e menstruatie kwam een week later dan verwacht.

5 jaar geleden

Hier ook 6 januari bevallen en nog niet eens mijn eerste menstruatie gehad.

5 jaar geleden

19 januari bevallen en ik ben zoooooo erg aan het menstrueren! 😪 was even vergeten wat t was .. 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Sab.

19 januari bevallen en ik ben zoooooo erg aan het menstrueren! 😪 was even ...
Gister weer ongesteld geworden trouwens ..

5 jaar geleden

Reactie op Mama To Be92

Hier ook 6 januari bevallen en nog niet eens mijn eerste menstruatie gehad. ...
Ik geef geen bv, dus had al snel mijn menstruatie verwacht, maar tweede is een raadsel dan, nu 11 dagen verder 🤔

5 jaar geleden

Hier 7 janauri bevallen en mijn 4e menstruatie zit er al weer aan te komen🙄 heb alles volledig op de hobbel. Huisarts geeft hier aan dat het langer weg kan blijven, maar ook dat het sneller achter elkaar kan komen.

5 jaar geleden

Wat een ellende hahahha ;-)))

5 jaar geleden

Reactie op Mama To Be92

Hier ook 6 januari bevallen en nog niet eens mijn eerste menstruatie gehad. ...
Ik ook op 6 jan bevallen en nog steeds niet ongesteld. Ik geef wel bv🤔

5 jaar geleden

Ik denk dat ik hetzelfde heb.. 8 januari bevallen, 5 weken later ongesteld. En word nu niet meer ongesteld.. al paar keer zwangerschapstest gedaan maar zegt steeds negatief.. ik geef wel volledig borstvoeding

5 jaar geleden

Heel herkenbaar, had er ook al een topic over geplaatst. Ik werd door de pil heen ongesteld..of ja dat leek en uiteindelijk kwam er alleen een beetje bruine afscheiding 🤷‍♀️.

5 jaar geleden

Reactie op Drumdrum

Ik op 7 januari en ook nog niet ongesteld geweest. Geef ook bv. Soms wel krampen zoals ik had voor een menstruatie, maar blijft nog uit..

5 jaar geleden

Jup ik ben 7jan bevallen 14 feb ongesteld geworden. 14maart niks nu nog steeds niks zwanger kan ik niet zijn want heb geen sex of voorspel

5 jaar geleden

9 januari bevallen, 2x 1 dag keertje wat verloren in feb en maart en nu echt 1e keer ongesteld, mijn hemel lijkt wel alsof ik dood bloed 🤣🙈 maar gelukkig geen buikpijn, wat ik anders wel echt heftig had!💪

5 jaar geleden

29 december bevallen, 3 weken borstvoeding gegeven daarna over op kv, 8 maart de eerste keer menstruatie (en hoe! Weinig pijn maar ik zou er niet raar van opkijken als ik bloedarmoede had gehad toen, het was heftig) en nu zou ik het ongeveer moeten hebben maar ben tot nu toe al 3 dagen te laat, maar zwangerschap kan het ook niet zijn hier, misschien is het zo dat je lichaam weer moet wennen aan de regelmaat want het hoefde 9 maand lang, en na de bevalling ook nog een paar weken niets wat dat betreft, en is het net als in het begin dat je net je menstruatie krijgt, dan is nog niets op regel en is het ontzettend onregelmatig🤔 misschien heeft het tijd nodig en moet alles even weer in balans komen

5 jaar geleden

Reactie op A.B.M

9 januari bevallen, 2x 1 dag keertje wat verloren in feb en maart en nu ech ...
Mijn eerste menstruatie was 4 dagen maar niet zo heftig of veel. Gewoon normaal. Zit er niks anders op dan maar alleen wachten 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Drumdrum

Ik ook op 6 Jan en nog niet ongesteld geweest

5 jaar geleden

Reactie op Mimaa

Ik heb de 1ste nog niet eens gehad en ben 6 jan bevallen🤣
Ik ook niet, 18 jan bevallen

5 jaar geleden

1e menstruatie kwam 4,5 na de bevalling en mijn tweede menstruatie was ook een dikke week later dan gebruikenlijk.