12 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben nu 7 weken zwanger van de tweede!

3 maanden geleden

Toen de oudste (van deze geboorte groep)18 weken was kwam ik er achter dat ik 7 weken zwanger was al. Dat is uiteindelijk uitgelopen in een miskraam aan het einde van het eerste trimester. Ondertussen. Heb ik er 3. Met elk 1.5 jaar ertussen 😅🫣

3 maanden geleden

Reactie op oosterhof

Ik ben nu 7 weken zwanger van de tweede!
In hoeveel rondes?

3 maanden geleden

Ja! Tweede was ik gelijk eerste ronde zwanger, van de derde ook de eerste ronde zwanger.. En dan te bedenken dat het bij de eerste een jaar duurde :)

3 maanden geleden

Reactie op Jade1989

In hoeveel rondes?
In de eerste ronde! Juni mijn spiraal laten verwijderen

3 maanden geleden

Hier al 2,5 jaar bezig voor de tweede. Inmiddels gestart met fertiliteitstraject

3 maanden geleden

Wij zijn inmiddels 1 jaar en 7 maanden aan het proberen voor een tweede. 2 vroege miskramen verder 🥲

3 maanden geleden

Hier ging het super snel en ben ik inmiddels zelfs 36 weken zwanger van de 3e. Onze 2e is begin juni 1 geworden. Ik hoop dat het snel raak is voor iedereen.

2 maanden geleden

Toen wij besloten een tweede kindje te willen was het bij de tweede ronde al raak. Ondertussen is mijn tweede net 1 jaar geworden :)

2 maanden geleden

Ik ben in afwachting! Spiraal is er inmiddels uit nu wachten of ik zwanger ben of ongesteld wordt.. zo spannend!!

2 maanden geleden

Bij de eerste poging zwanger van de tweede en ondertussen ook derde (wat bij de eerste absoluut niet het geval was)

2 maanden geleden

Ik was binnen 2 maanden weer zwanger na het stoppen met de minipil, dat werd een miskraam en toen na 2 maanden weer zwanger. Zoontje is januari 2023 geboren, daarna geen anticonceptie gebruikt en in januari 2024 zwanger na 1ste x ‘in de kerk zingen’, vandaag 40 weken zwanger van nummer 3 dus 😬