5 Reacties

21 dagen geleden

Ik volg. Zelfde leeftijd... en dit is bij ons al maanden zo.... Wij houden nu wel echt vol.... eigen kamer slapen! Want tussenin...dan slapen wij niet. En om heel eerlijk te zijn.... wij hebben wel slot op de deur op haat kamer.... want ook het naar bed gaan is een strijd helaas. In het ergste geval doen wij wel een paar minuten de deur op slot. (Schuifslotje) geloof mij het is vreselijk om te doen.... In overleg met huisarts nu ook begonnen met melatonine zuigtabletten voor het slapen gaan. Afwachten of dit effect gaat hebben🙈 Maar moet zeggen dat mijn dochter vanaf haar geboorte al geen goede slaper is.

21 dagen geleden

Reactie op 7780wendy

Ik volg. Zelfde leeftijd... en dit is bij ons al maanden zo.... Wij houde ...
Dank voor jouw reactie en wat vervelend om te horen.. maar ook herkenbaar en ja je doet als ouders wat je kunt ook om je kind een goede nachtrust te geven en ja wij hebben het ook hard nodig. Wat een goede tip, melatonine ik ga er eens over lezen wat het doet en ja baat t niet schaadt t niet. Hoop dat jullie dochter binnen afzienbare tijd ook weer "normaal" slaapgedrag laat zien

21 dagen geleden

Reactie op 7780wendy

Ik volg. Zelfde leeftijd... en dit is bij ons al maanden zo.... Wij houde ...
Alsof je het over onze dochter hebt 😅 Oooook 3 jaar en 4 maanden... Melatonine helpt hier wel voor het inslapen maar niet voor het doorslapen... Enige verschil bij ons is dat ze wel in haar bed blijft, maar ze gaat huilen/schreeuwen. Onze dochter is ook vanaf begin af aan geen goede slaper. Het breekt echt op, wij gaan soms zelf op zolder in het logeerbed slapen met oordoppen in, om soms even een nachtje door te kunnen slapen. Hier ook nog een zoontje van 6 maanden, dus we gaan 's nachts sneller naar haar toe zodat ze hem niet wakker maakt.

21 dagen geleden

Reactie op Astridvdk

Alsof je het over onze dochter hebt 😅 Oooook 3 jaar en 4 maanden... Melato ...
Oh ja echt precies hetzelfde, alleen mijn dochter komt dus wel haar bed uit🙈 en idd krijsen en huilen dat ze bij mama en papa wil slapen. En als ze gewoon zou slapen.... maar dat doet ze dus niet😔 Betreft die melatonine, dat idee had ik ook al.... het inslapen gaat nu 2 dagen goed.... het doorslapen 1 nacht niet en 1 nacht wel.... ben nu 2 dagen er mee begonnen😉 moest het paar dagen aankijken en anders dosering ophogen. En ja het breekt zo op.

21 dagen geleden

Alsof ik ons verhaal lees, alleen onze zoon wilde in de avond niet naar bed ruim 1,5 uur bezig voordat hij sliep, en in de nacht 3 tot 6 keer zeer onrustig wakker. Wij zijn begonnen met veel vroeger naar bed helpen, soms al om 1815 uur, hij gaat tussen de 1830-1900 uur naar bed. Is het nu naar 1900 uur dan hebben wij weer een nachtbraker of het moet heel druk voor hem geweest zijn dan is het ook weer drama. Ik moet zeggen nu met beter(warmer) weer en veel meer buiten zijn helpt voor onze zoon ook beter met slapen. Wij zijn nu 1 jaar bezig met onze nachtbraker en zien lichtpuntjes