78 Reacties

5 jaar geleden

Ik ook hetzelfde. Wil bevallen!!!!

5 jaar geleden

40+6 zwanger en al 2 uur weeën maar nog niet regelmatig genoeg heb idee dat er nu regelmaat in gaat komen. Ben benieuwd...

5 jaar geleden

Ik ook! Maandag is de uitgerekende datum van onze eerste. Voel nog niet heel veel. Behalve dat ik me sommige dagen heeel slecht voel na iets teveel inspanning. Af en toe wat lichte kramp in mijn buik en zo nu en dan harde buik. Vind het met name heel erg spannend!

5 jaar geleden

Ik ben ook 39 weken zwanger en erg benieuwd wanneer ze komt (26 januari uitgerekend). Heb vrijwel niks kwa kwaaltjes of pijntjes en ze is ook nog best rustig in de buik. Het meest actief is ze in de avonduren als ik in bed lig. Denk ook niet dat ze volgende week komt. Tenminste het zou me niet verbazen als het nog +/- 1/1,5 week duurt 😆 Hoop het natuurlijk niet want ben wel erg nieuwsgierig na haar!

5 jaar geleden

Reactie op MRSM94

40+6 zwanger en al 2 uur weeën maar nog niet regelmatig genoeg heb idee dat ...
Oehhh succes, hopelijk zet het door en heb je je kleine snel in je handen! 🙌🏾

5 jaar geleden

Hier hetzelfde. Morgen 40 weken maar nog geen tekenen....

5 jaar geleden

Ik ben nu 39+6.. Begint nu spannend te worden inderdaad! Soms last van menstruatie achtige krampen en last van mn onderrug. Maar ook hele dagen geen last. Slapen wordt wel onregelmatiger, vaak vroeg wakker. Maar al met al mag ik zeker niet klagen 🤭

5 jaar geleden

Vandaag precies 40. Ik heb sinds 2 uurtjes last van me buik. Niet echt buikpijn maar het voelt ook niet echt lekker. Voor de rest is de kleine erg druk in me buik

5 jaar geleden

Hier ook! 39+3.. Hier ook wat last van menstruatie achtige krampen en vooral last van de onderrug.. Dit is pas begonnen sinds vorige nacht. Buiten dit dan ook nog last van enorm opgezwollen benen en voeten. Voel me gelijk een opgezwollen vis 🐡. Dat ze er maar snel is hihi 🤭.

5 jaar geleden

Reactie op Lebebe2021

Ik ben nu 39+6.. Begint nu spannend te worden inderdaad! Soms last van mens ...
haha dit kon ik geschreven hebben 39+4. slaap nog redelijk goed, wel soms klaarwakker vroeg. verder soms wat krampen maar niks spannend nog. Al met al voel ik me eigenlijk prima op wat lichamelijke klachten na. al met al prima en vooral aan het wachten nu

5 jaar geleden

Jep, hier het zelfde 39+5. Beetje buikpijn, rugpijn en wat harde buiken. Leuke nieuwtje van vandaag is dat mijn schoonzus is bevallen. Zit 4 dagen verschil tussen onze zwangerschap. ☺

5 jaar geleden

🙋🏻‍♀️39+3, ik voel mij eigenlijk best goed🤭 behalve slaap en houd veel vocht vast. Mijn geduld raakt ook echt op...

5 jaar geleden

Hier nog 1, 39+4. Op verschrikkelijke maagzuur klachten na voel ik mij echt nog heel goed. In de avond wel wat meer harde buiken merk ik de laatste paar dagen. Ik ben het eigenlijk nog helemaal niet zat maar begin het wel met de dag spannender te vinden.

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Zondag (24 januari) uitgerekend van onze eerste en het wachten is zoo spannend. Voel wat menstruatie achtingen krampen afgelopen dagen maar het zet niet door. Ben benieuwd

5 jaar geleden

Reactie op Jeetjuh

Hier nog 1, 39+4. Op verschrikkelijke maagzuur klachten na voel ik mij echt ...
Die maagzuur klachten had ik ook gisteren .. ik had ze wel al even maar niet zo erg als gisterennacht .. vandaag rond half 9 zijn mijn vliezen gebroken.. en nu de weeën ( zit op 5 cm ontsluiting ) Op dit moment hoop k er snel vanaf te zijn hahahahha k zoek afleiding tussen de weeën door 🔪🔪🔪🔪🔪🔪

5 jaar geleden

Hier 39 precies en ben er ook wel een beetje klaar mee nu hoor! Eigenlijk geen last gehad van krampen of harde buiken dus ik vraag me af wanneer dit gaat gebeuren 😜

5 jaar geleden

Reactie op intanvanessa

Hier 39 precies en ben er ook wel een beetje klaar mee nu hoor! Eigenlijk g ...
Dit tijdstip. Hahaha 😅 ik ben niet de enige zwangere die wakker is

5 jaar geleden

Morgen uitgerekend! Maar meneer is nog niet ingedaald. Zit nog wel lekker volgens mij. Ik slaap ook heel onregelmatig. Heb tot 3 uur geslapen vandaag. Kan goed pas rond half 9 weer gaan slapen rot 12 uur ofzo...

5 jaar geleden

39+2. Dacht dat ik in mn broek geplast had dus richting wc om daar te concluderen dat ik lichte stolsels verloor en wat roze afscheiding. Vanaf toen ook af en aan buikpijn die ik puffend op moet vangen, douche hielp redelijk, nu op bed om het goed te timen.

5 jaar geleden

Hier nu ook precies 39 weken vandaag. Slijmprop verloren..hoofdpijn en misselijk.. Maar nog geen wee te bekennen.. hopelijk zet het door vandaag. Mijn geduld was onderhand ook wel een beetje op en ben al dagen zenuwachtig dus hoop dat er wat gaat gebeuren! Vervelend he die zenuwen nu het dichtbij komt...