78 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben ook 39 weken zwanger en erg benieuwd wanneer ze komt (26 januari uitgerekend). Heb vrijwel niks kwa kwaaltjes of pijntjes en ze is ook nog best rustig in de buik. Het meest actief is ze in de avonduren als ik in bed lig. Denk ook niet dat ze volgende week komt. Tenminste het zou me niet verbazen als het nog +/- 1/1,5 week duurt 😆 Hoop het natuurlijk niet want ben wel erg nieuwsgierig na haar!
5 jaar geleden
Ik ben nu 39+6.. Begint nu spannend te worden inderdaad! Soms last van menstruatie achtige krampen en last van mn onderrug. Maar ook hele dagen geen last. Slapen wordt wel onregelmatiger, vaak vroeg wakker. Maar al met al mag ik zeker niet klagen 🤭
5 jaar geleden
Reactie op Lebebe2021
Ik ben nu 39+6.. Begint nu spannend te worden inderdaad! Soms last van mens ...
haha dit kon ik geschreven hebben 39+4. slaap nog redelijk goed, wel soms klaarwakker vroeg. verder soms wat krampen maar niks spannend nog. Al met al voel ik me eigenlijk prima op wat lichamelijke klachten na. al met al prima en vooral aan het wachten nu
5 jaar geleden
Jep, hier het zelfde 39+5. Beetje buikpijn, rugpijn en wat harde buiken.
Leuke nieuwtje van vandaag is dat mijn schoonzus is bevallen. Zit 4 dagen verschil tussen onze zwangerschap. ☺
5 jaar geleden
Reactie op Jeetjuh
Hier nog 1, 39+4. Op verschrikkelijke maagzuur klachten na voel ik mij echt ...
Die maagzuur klachten had ik ook gisteren .. ik had ze wel al even maar niet zo erg als gisterennacht .. vandaag rond half 9 zijn mijn vliezen gebroken.. en nu de weeën ( zit op 5 cm ontsluiting )
Op dit moment hoop k er snel vanaf te zijn hahahahha k zoek afleiding tussen de weeën door 🔪🔪🔪🔪🔪🔪
5 jaar geleden
Hier 39 precies en ben er ook wel een beetje klaar mee nu hoor! Eigenlijk geen last gehad van krampen of harde buiken dus ik vraag me af wanneer dit gaat gebeuren 😜
5 jaar geleden
Reactie op intanvanessa
Hier 39 precies en ben er ook wel een beetje klaar mee nu hoor! Eigenlijk g ...
Dit tijdstip. Hahaha 😅 ik ben niet de enige zwangere die wakker is
5 jaar geleden
Hier nu ook precies 39 weken vandaag. Slijmprop verloren..hoofdpijn en misselijk.. Maar nog geen wee te bekennen.. hopelijk zet het door vandaag. Mijn geduld was onderhand ook wel een beetje op en ben al dagen zenuwachtig dus hoop dat er wat gaat gebeuren! Vervelend he die zenuwen nu het dichtbij komt...