5 weken zwanger en elke nacht slapeloze nachten door steken.

Liesjuh
20 dagen geleden
Volgen
Hey, ik ben nu 5 weken zwanger en heb al vanaf het begin last van hele erge krampen en steken in mijn buik! Dit hoorde erbij werdt me verteld, maar na een paar dagen ontuitstaanbare pijn heb ik toch maar even de vk gebeld. Ik kon toen gelijk een echo laten maken en wat blijkt nou.... Het is een tweeling!! Ik ben nogsteeds een beetje in shock... Zijn hier nog anderen die dit herkennen? De pijn of die pijn in combinatie van het in verwachting zijn van een tweeling?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
15 reacties
Anne-88
20 dagen geleden
Wauw wat bijzonder 💛 gefeliciteerd! Ik herken het zelf niet maar wilde je graag feliciteren :)
  • Rapporteren
xxbrunnette
20 dagen geleden
Ja, ik heb precies hetzelfde, ik zit nu ook in week 5. Het stelt mij ergens wel gerust dat ik lees dat het een veelvoorkomende klacht is in week 5. Maar ik maak mij er toch zorgen om, vooral omdat het mijn 1e is.
  • Rapporteren
Liesjuh
20 dagen geleden
Reactie op xxbrunnette
Ja, ik heb precies hetzelfde, ik zit nu ook in week 5. Het stelt mij ergens wel gerust dat ik lees dat het een veelvoorkomende klacht is in week 5. Maar ik maak mij er toch zorgen om, vooral omdat het mijn 1e is.
Het is voor mij ook de eerste keer en maakte me ook veel zorgen. Daarom toch de vk gebeld en om een echo gevraagd en dit kon. Misschien voor jou ook fijn? Ik was daarna wel gerustgesteld inclusief een grote verassing haha! En een t verklaarde ook wel die extreme pijnen.
  • Rapporteren
Liesjuh
20 dagen geleden
Reactie op Anne-88
Wauw wat bijzonder 💛 gefeliciteerd! Ik herken het zelf niet maar wilde je graag feliciteren :)
Bedankt! En ja, bijzonder he! Ik sta er nogsteeds van te kijken hihi
  • Rapporteren
Doedie89
20 dagen geleden
Vervelend van de steken, maar superleuk dat het een tweeling is! Wat heel leuk is om te kijken (vind ik dan) zijn de vlogs van tiger elise op YouTube. Zij heeft ook net een tweeling gekregen! Succes en geniet van deze verrassing!
  • Rapporteren
LR.
20 dagen geleden
Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd! 😻 Ik ben nu weer wakker geworden van enorme steken in/rondom mijn baarmoeder, het is wel echt meer dan menstruatie krampen.. ik lees dat het wel veel voorkomt maar dat het menstruatie krampen zijn bij de meeste vrouwen.. eerst ging het ook na 3 minuten wel weg maar nu houdt het ook veel langer aan.. Had jij dit ook?
  • Rapporteren
Liesjuh
20 dagen geleden
Reactie op LR.
Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd! 😻 Ik ben nu weer wakker geworden van enorme steken in/rondom mijn baarmoeder, het is wel echt meer dan menstruatie krampen.. ik lees dat het wel veel voorkomt maar dat het menstruatie krampen zijn bij de meeste vrouwen.. eerst ging het ook na 3 minuten wel weg maar nu houdt het ook veel langer aan.. Had jij dit ook?
Bij mij is het ook een heel stuk erger naar menstruatiekrampen, bij mij duurt t de ene keer best wel lang en de andere keer heel kort. Maar echt voornamelijk snachts trouwens.
  • Rapporteren
Naba
20 dagen geleden
Gefeliciteerd 🥰 ik heb ook veel slapeloze nachten door buikpijn, pas volgende week afspraak in het ziekenhuis. Gelukkig is de pijn sinds twee dagen iets minder.. ik zou het ook heel leuk vinden om een tweeling te hebben 🙈..
  • Rapporteren
sjorss6
20 dagen geleden
Ik slaap ook onrustig en word vaak wakker. Heel de dag zeurende menstruatiekrampen en soms zo erg dat het echt pijn doet. Daardoor ook ontzettend moe...
  • Rapporteren
LR.
20 dagen geleden
Reactie op Liesjuh
Bij mij is het ook een heel stuk erger naar menstruatiekrampen, bij mij duurt t de ene keer best wel lang en de andere keer heel kort. Maar echt voornamelijk snachts trouwens.
Ja ik heb het inderdaad ook alleen ‘s nachts. Ik wilde eigenlijk de vk bellen, maar nou ik weer lees dat heel veel het hebben twijfel ik.. wat zouden jullie doen? Toch bellen voor de zekerheid of wachten tot de 19e?
  • Rapporteren
Nr 2
20 dagen geleden
Wauw wat bijzonder gefeliciteerd!! Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook nu weer zwanger en deze buikpijn/krampen helemaal niet..
  • Rapporteren
ReneeZ88
20 dagen geleden
Wat leuk, een tweeling! Steken zijn normaal, je darmen worden aan de kant geduwd door je groeiende baarmoeder op dit punt. Maar het is wel een gek gevoel, ben ik met je eens. Warmte helpt heb ik gemerkt. Liefs, Renee
  • Rapporteren
Mamavanvijf
20 dagen geleden
Reactie op Liesjuh
Ja heel herkenbaar. Mijn vorige zwangerschap was een tweeling zwangerschap. Enorm spannende tijd geweest en de eerste 3 maanden waren best pittig icm nog een kleuter en peuter 🙈 Maar nu ze 1.5 jaar zijn is het vooral genieten. Heel veel succes met je zwangerschap. Geniet ervan, want het is zooo bijzonder om 4 voetjes te voelen trappelen 🥰
  • Rapporteren