82 Reacties

6 jaar geleden

Ja ik hetzelfde heb alleen geen last van gevoelige borsten , voel me na het eten soms misselijk maar moet niet overgeven

6 jaar geleden

Reactie op Bogaert95

Ja ik hetzelfde heb alleen geen last van gevoelige borsten , voel me na het ...
Misselijk heb ik dus nog niet hihi . Wens je een goede zwangerschap toe 🧡

6 jaar geleden

Ben nu ook 5 weken zwanger, soms steken en krampen, gevoelige borsten maar voornamelijk last van vermoeidheid

6 jaar geleden

Gevoelige borsten, vaak plassen, brandend maagzuur, af en toe soort van misselijk, soms ineens heeeel moe en rare dromen, O en vandaag een slecht humeur. 5+4 weken

6 jaar geleden

Hoi, Tens eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben pril zwanger 4weken en 5 dagen. Ik heb een gevoelige buik kan t beschrijven als een beetje zeurend en soms heel lichte steekjes. Waar ik momenteel heel erg veel last van heb is moeheid en duizeligheid. Last van misselijkheid is er nog niet echt, maar af en toe heel licht.

6 jaar geleden

Ook 5 weken en voel kriebel achtige symptomen op 1 plek onder in de buik. Vaak plassen ook

6 jaar geleden

Precies hetZelfde als jij. En ook wel vaak honger

6 jaar geleden

Ook 5 weken hier, supergevoelige borsten, veel plassen (en dorst pffff niet normaal 😂), acne (begon al 2 weken terug) en gevoelige buik met af en toe kleine steekjes sinds kort. Gisteren verrast door 2 positieve testen. Heel spannend! Goede zwangerschap toegewenst!

6 jaar geleden

Ik ben 4 wk 5 dagen, snel vol en door sommige eten misselijk, vermoeidheid aanvallen moet dan ook echt gaan slapen, hele gevoelige borsten, krampen wat dan even aan houd en dan weer weg gaat, en vaak plassen, oja en slecht slapen.

6 jaar geleden

Beetje last van krampjes, veel plassen en veel dorst. En ben echt heel moe. Zeker als ik gewerkt heb, moet ik echt even een uurtje gaan liggen.

6 jaar geleden

Reactie op Melissa3294

Beetje last van krampjes, veel plassen en veel dorst. En ben echt heel moe. ...
Ik heb dus ook dorst! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :)

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op A T B

Ik heb dus ook dorst! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :)
Zoveel dorst!! Ik ook. Dat lees je bij bijna niemand haha

6 jaar geleden

Alvast proficiat 😊 ik ben nu ook ongeveer 4w en voel zo wat krampjes, veel dorst, dus veel plassen maar verder niet veel last..

6 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben ook 5weken zwanger en ik heb tot nu toe erg last van mijn borsten en ook veel dorst.

6 jaar geleden

Af en toe krampjes, smiddags echt moe en zere borsten af en toe

6 jaar geleden

Ook ongeveer 5 weken nu, veel plassen, borrelende buik met name s’avonds, moe, veel honger, na avondeten opgeblazen gevoel.

6 jaar geleden

Ik ook heel veel dorst. Vandaag 5 weken. Had bij de zwangerschap van mijn dochter ook constant heel veel dorst.

6 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Morgen 6 weken zwanger.. vorige week een hele opgezette buik en last van mn darmen maar dat is nu alweer een stuk minder.. ik heb nu wel zere borsten, snel moe en af en toe misselijk maar vooral ook heel veel dorst, dacht al dat ik de enige was!

6 jaar geleden

4 weken ongeveer... veel naar de wc om te poepen, misselijk , ruik allesssss! Buik gaat erg te keer!

6 jaar geleden

Iemand ook al last van maagzuur?