Ben sinds vandaag in week 5 beland 🤗. Ben nog pril zwanger . En vroeg me af welke symptomen hebben jullie in week 5 en in welke week begonen ze ?
Hier last van me boobs soms steken en krampen verder heeeel soms moe maar dat is alles .
Gevoelige borsten, vaak plassen, brandend maagzuur, af en toe soort van misselijk, soms ineens heeeel moe en rare dromen, O en vandaag een slecht humeur.
5+4 weken
Hoi,
Tens eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Ik ben pril zwanger 4weken en 5 dagen.
Ik heb een gevoelige buik kan t beschrijven als een beetje zeurend en soms heel lichte steekjes. Waar ik momenteel heel erg veel last van heb is moeheid en duizeligheid.
Last van misselijkheid is er nog niet echt, maar af en toe heel licht.
Ook 5 weken hier, supergevoelige borsten, veel plassen (en dorst pffff niet normaal 😂), acne (begon al 2 weken terug) en gevoelige buik met af en toe kleine steekjes sinds kort. Gisteren verrast door 2 positieve testen. Heel spannend! Goede zwangerschap toegewenst!
Ik ben 4 wk 5 dagen, snel vol en door sommige eten misselijk, vermoeidheid aanvallen moet dan ook echt gaan slapen, hele gevoelige borsten, krampen wat dan even aan houd en dan weer weg gaat, en vaak plassen, oja en slecht slapen.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Morgen 6 weken zwanger.. vorige week een hele opgezette buik en last van mn darmen maar dat is nu alweer een stuk minder.. ik heb nu wel zere borsten, snel moe en af en toe misselijk maar vooral ook heel veel dorst, dacht al dat ik de enige was!