13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de urban iki. Ik vind hem heel fijn! En het fijne daarvan is mocht je 2 fietsen hebben en de base van het zitje dan kan je het zitje heel makkelijk van de een op de andere fiets overzetten.

2 jaar geleden

Bobike urban exclusive Heel fijn en stevig zitje. Makkelijk op en af en je kunt 'm met een bijgeleverd slotje aan je fiets op slot maken voor als je bv op 't station moet wegzetten met zitje. Wij hebben een 2e base zodat we beide 't zitje op de fiets kunnen zetten.

2 jaar geleden

Ik heb de Polisport Bubbly Maxi. Deze is er met framebevestiging, maar ik heb hem ook met MIK bevestiging. Gekocht via Bol. Het voorzitje heb ik wel van urban iki, maar ik vond de sluiting van de riempjes niet heel makkelijk, daarom gekozen voor dit achterzitje, de sluiting is veel makkelijker 馃檲 en het zitje van Polisport oogde me ook wat steviger.

2 jaar geleden

Toevallig vandaag langs de fietsenmaker geweest voor een achterzitje. Laat je goed informeren. Ze kwamen er bij mij achter dat wat ze eigenlijk in gedachte hadden, niet goed te bevestigen was. Uiteindelijk wordt het een nieuwe versie van een bobike.

2 jaar geleden

Ik dacht achterzitje pas vanaf 3 jaar of 15 kilo?

2 jaar geleden

Reactie op Pluutje

Onze dochter zit al een hele tijd achterop, zeker halfjaar

2 jaar geleden

Reactie op Pluutje

Dat is volgens mij met de autostoeltjes de grens voor de autogordel VS 5punts van de autostoel. (Onder 15kg werkt die gordel van de auto nog niet goed)

2 jaar geleden

Reactie op Pluutje

Onze dochter is al 15 kilo 馃 wordt deze week 2 jaar. Ze werd me te zwaar om in het voorzitje te tillen. Met achterzitje hoef je minder hoog te tillen.

2 jaar geleden

Haa ik ben ook opzoek. Ik ga denk ik gewoon langs de fietsenwinkel voor advies, moet toch ook controle en dan kunnen ze hem er ook gelijk opzetten 馃檲 Had al moeite om haar er nog in te krijgen, ben zwanger maar ze blijkt ook al 14kg 馃槀

2 jaar geleden

Oohh ja onze meid heeft ondergewicht, weegt maar 11,5 kilo en soms vergeet ik dat leeftijdsgenootjes al veel zwaarder zijn. Het lijkt me ook handiger uiteindelijk achterop, nu moet ik haar zo hoog tillen. Maar ik zou het wel missen haar voorop te hebben 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op bdbn93

Onze dochter is al 15 kilo 馃 wordt deze week 2 jaar. Ze werd me te zwaar ...
Mijn zoontje ook. Ben ook op zoek naar een achterzitje. Maar heb een 2e hands fiets dus ga denk ik ook langs de fietsenmaker om hem meteen er op te laten zetten.

2 jaar geleden

We hebben sinds deze week een achterzitje van thule. Ze was gelijk heel ge茂nteresseerd, wilde er heel graag in ... Maar na 2 min fietsen ineens flink huilen. Ze besefte zich ineens dat ze 'niks' kon zien 馃槕 kan me ook echt voorstellen dat het flink tegenvalt tov voorop de fiets zitten. Ben nu bang dat ik haar er niet meer in krijg. Iemand die ook gehad? Tips? 馃槄

2 jaar geleden

Uitleg werkt bij ons heel goed. Grote meisjes passen niet meer voorop, prutsen met haar voorop. Zie je wel past niet meer. Grote kindje zitten achterop. Wellicht een bekende benoemen die ook achterop zit