13 Reacties

2 jaar geleden
Bobike urban exclusive
Heel fijn en stevig zitje. Makkelijk op en af en je kunt 'm met een bijgeleverd slotje aan je fiets op slot maken voor als je bv op 't station moet wegzetten met zitje.
Wij hebben een 2e base zodat we beide 't zitje op de fiets kunnen zetten.

2 jaar geleden
Ik heb de Polisport Bubbly Maxi. Deze is er met framebevestiging, maar ik heb hem ook met MIK bevestiging. Gekocht via Bol.
Het voorzitje heb ik wel van urban iki, maar ik vond de sluiting van de riempjes niet heel makkelijk, daarom gekozen voor dit achterzitje, de sluiting is veel makkelijker 馃檲 en het zitje van Polisport oogde me ook wat steviger.

2 jaar geleden
Reactie op Pluutje
Ik dacht achterzitje pas vanaf 3 jaar of 15 kilo?
Onze dochter zit al een hele tijd achterop, zeker halfjaar

2 jaar geleden
Reactie op Pluutje
Ik dacht achterzitje pas vanaf 3 jaar of 15 kilo?
Dat is volgens mij met de autostoeltjes de grens voor de autogordel VS 5punts van de autostoel. (Onder 15kg werkt die gordel van de auto nog niet goed)

2 jaar geleden
Reactie op bdbn93
Onze dochter is al 15 kilo 馃 wordt deze week 2 jaar.
Ze werd me te zwaar ...
Mijn zoontje ook. Ben ook op zoek naar een achterzitje. Maar heb een 2e hands fiets dus ga denk ik ook langs de fietsenmaker om hem meteen er op te laten zetten.

2 jaar geleden
We hebben sinds deze week een achterzitje van thule. Ze was gelijk heel ge茂nteresseerd, wilde er heel graag in ... Maar na 2 min fietsen ineens flink huilen. Ze besefte zich ineens dat ze 'niks' kon zien 馃槕 kan me ook echt voorstellen dat het flink tegenvalt tov voorop de fiets zitten. Ben nu bang dat ik haar er niet meer in krijg. Iemand die ook gehad? Tips? 馃槄

2 jaar geleden
Uitleg werkt bij ons heel goed. Grote meisjes passen niet meer voorop, prutsen met haar voorop. Zie je wel past niet meer. Grote kindje zitten achterop. Wellicht een bekende benoemen die ook achterop zit