7 Reacties

3 jaar geleden

Hoihoi, Ik snap precies wat je bedoeld ik heb hier ook een dochter die om de haverklap verkouden is. 馃槙 Ik loop ook bij de kno met haar vanwege buisjes die ze heeft gekregen. Toen heb ik het ook gehad over dat ze heel erg veel verkouden is.. Aan mij werd uitgelegd dat kinderen die in corona tijd geboren zijn minder weerstand opbouwen als normaal. Vanwege de 1.5 meter veel handen wassen mondkapjes etc. Normaal bouwt het langzaam op maar ze zeggen dat ze nu heel snel ene virus na andere virus oppakken. Ik heb heb toevallig 2 weken terug bij de kno nog gehad over de amandelen, omdat ik precies zelfde dacht als jou. Maar tegen mij werd toen gezegd dat ze sws tegenwoordig niet zo snel meer zijn met amandelen weg halen, en zeker niet bij kinderen onder de 2 omdat als er een bloeding ontstaat het bij de kleintjes lastig dicht te krijgen is. Zelf heb ik dan geen homeopathie gedaan maar bioresonantie. Moet zeggen dat ik nooit zo van die dingen was, maar op die manier zijn wij er bijvoorbeeld achter gekomen dat ze een koemelkallergie had en andere klachten kwamen ook naar boven.馃槉 Lang verhaal maar hoop dat je er misschien iets aan hebt 馃槉馃槉

3 jaar geleden

Ik zou gewoon eens informeren bij een homeopaat en de situatie voorleggen. Mijn zoontje was ook heel vaak ziek (vond ik) en de huisarts deed het ook af als dat het normaal was. Ik heb 2 homeopaten gebeld en beide gaven aan dat ze daar echt niets aan konden doen. Ik mocht langs komen als ik wilde maar ze gaven heel eerlijk aan dat het geldverspilling zou zijn. Ik zou dus gewoon eens informeren.

3 jaar geleden

Reactie op Kimberley091296

Hoihoi, Ik snap precies wat je bedoeld ik heb hier ook een dochter die om ...
Al heel fijn om herkenning te krijgen! Ik snap goed wat te zeggen over corona en tegelijkertijd bekruipt mij dan een gevoel "oh dus we moeten er maar mee dealen met alle mogelijke gevolgen van dien". Zo lastig vind ik dat. Want als ik lees wat langdurige slaapproblemen met zich mee brengt denk ik ook hmmm moeten we oom niet willen馃槄 Over bioresonantie nog nooit gehoord, ik ga mij er in verdiepen dankje!

3 jaar geleden

Reactie op Mv86

Ik zou gewoon eens informeren bij een homeopaat en de situatie voorleggen. ...
Oh goeie om even te informeren voordat je voor niks komt inderdaad馃檲

3 jaar geleden

Mijn oudste begon met 7 maanden met z'n eerste dubbele oorontsteking. Dit heeft hij totdat hij 1.5 was zo'n 8 keer gehad. Hij ging toen niet naar de opvang omdat ik niet werkte. Maar genoeg kindjes van m'n schoonzusjes etc die wel naar de opvang gingen die bij hem in de buurt kwamen. Hoeveel tripjes wij wel niet hebben gehad naar de huisarts of de huisartsenpost vond ik niet normaal meer. Maar de arts vertelde mij dat een klein kind wel zo ongeveer 10x per jaar verkouden kan zijn. Als het al niet meer is. En idd nu ook met een verminderde weerstand door de coronaperiode. Ook is ons verteld dat hoe ouder ze worden hoe minder last ze kunnen krijgen omdat hun weerstand steeds beter gaat worden. Inmiddels is hij 5 en heeft hij, vanaf zijn 1.5 jaar, nog maar 2x oorontsteking gehad. Hij heeft geen buisjes en we hebben ook niks alternatiefs gedaan/gebruikt. Zoveel mogelijk laten uitzieken en het lichaam het zelf laten doen. Als baby heeft die dan wel vaker antibiotica gehad maar de laatste keer kreeg hij daar een allergische reactie op. Dus die hebben we ook niet meer gedaan de laatste 2x. Ik snap dat het heel frustrerend kan zijn als je kleintje zovaak ziek is. Luister vooral naar je eigen gevoel en informeer. Je kan beter 10x voor niks aan de bel trekken dan 1x te weinig. Succes 馃グ

3 jaar geleden

Onze dochter was vanaf 7 maanden tot ongeveer 15/16 maanden, constant ziek. Een aantal flinke ziektes doorgemaakt zoals oorontsteking, krentenbaard over heel haar lijf, eczeem, mond-hand-voet ziekte, waterpokken en tussendoor bijna altijd verkouden. Wij zijn ook bij een homeopaat uit gekomen, en sindsdien gaat het echt stukken beter. Bijna geen eczeem meer, geen grote ziektes en zelfs tot afgelopen week niet verkouden. (Sinds dit weekend weer voor het eerst verkouden, sinds echt lange tijd en we denken dat het komt via haar broer die gestart is op de basisschool) Maar goed ... Hier positieve ervaring dus!

3 jaar geleden

Ik heb ervaring met een homeopaat en ik was er voor ons doel wel over te spreken. Nou weet ik niet of ze daar in dit geval iets mee kunnen maar zou zeker gewoon eens bellen en je laten informeren. Al is het al om de periode naar de KNO arts te overbruggen en eens te kijken wat eruit komt. Ze word er sowieso niet slechter van!