9 Reacties

4 jaar geleden

Ja, zelfde reden dan jij door de zwangerschapsdiabetes en ik was maar 3 kilo aangekomen.. Ik zal lichter zijn na de zwangerschap dan voor..

4 jaar geleden

Meeste met diabetes gebeurt dat omdat het dieet ineens aanslaat. Niks om je zorgen over te maken, je kleine leeft toch op jouw reserves!

4 jaar geleden

Ik heb ook zwangerschap diabetes en elke week val ik een kilo af

4 jaar geleden

Reactie op Darkkiss

Ja, zelfde reden dan jij door de zwangerschapsdiabetes en ik was maar 3 kil ...
Haha echt he 🤣

4 jaar geleden

Thanks meiden! Dit stelt me gerust!

4 jaar geleden

Ik heb helaas het tegenovergestelde, al is het wel alleen vocht. In 4 dagen 1.5 kilo aangekomen en enorme olifantenpoten. 😂

4 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

Ik heb helaas het tegenovergestelde, al is het wel alleen vocht. In 4 dagen ...
Hier hetzelfde niet normaal hoeveel vocht ik vast hou

4 jaar geleden

Hier ook zwangerschaps diabetes ook op dieet. Ben nog geen 2 kilo aangekomen en nu 34 weken. Denk ook wel dat ik afgevallen ben gezien de zo weinige kilo's bij de andere 3 wel veel meer aangekomen en geen zwangerschap diabetes

4 jaar geleden

Ben nu 34 weken zwanger en in vergelijking met mijn start gewicht sta ik nog -6,5. Dit was in t begin van de zwangerschap ook iets meer en dit is ook minder geweest. De afgelopen weken gaat mijn gewicht weer langzaam naar beneden. Voor mijn gevoel eet ik niet extreem gezond of anders.. de baby groeit goed. Is niet te klein/groot. Mijn bmi was rond de 32 toen ik zwanger was. Ik had dus wel wat reserve. De verloskundige maakt zich geen zorgen, dus ik ook niet. Want er niet aankomt, hoeft er ook niet af!