38 Reacties

3 jaar geleden

Wij pas na 3 maanden. (Heb ook moeite om mn mond dicht te houden)🙈🙊

3 jaar geleden

Ik heb het 1 vriendin verteld.. wilde het eigenlijk as donderdag aan twee andere vriendinnen vertellen maar heb sinds gister oud bloedverlies dus nu wil ik toch maar de eerste echo afwachten denk ik.

3 jaar geleden

Ik ook pas na 3maanden

3 jaar geleden

Hier ook pas met 3 maanden, directe familie al wel eerder! Anders duurt het te lang!

3 jaar geleden

Uit welke omgeving komen jullie?

3 jaar geleden

Reactie op Love2be

Ik heb het 1 vriendin verteld.. wilde het eigenlijk as donderdag aan twee a ...
Oh dat is ook vervelend.. Hopelijk is het niks..

3 jaar geleden

Wij hebben bij mijn zoon heel lang gewacht omdat we dachten dat het met mijn verleden (veel buikproblemen en operaties) wel fout zou gaan. Maar daar had ik achteraf toch spijt van dus vandaar dat ik nu heel graag ook sneller wil vertellen..

3 jaar geleden

Reactie op Love2be

Ik heb het 1 vriendin verteld.. wilde het eigenlijk as donderdag aan twee a ...
Even hoop houden! Een vriendin van mij had dit ook, maar alles was verder gelukkig goed!

3 jaar geleden

Reactie op juffie-24

Uit welke omgeving komen jullie?
Ik woon in Maassluis , vlakbij Rotterdam

3 jaar geleden

Wij hebben bij mijn zoon heel lang gewacht omdat we dachten dat het met mij ...
Groot gelijk! Gewoon doen wat goed voelt!

3 jaar geleden

Ik woon in Maassluis , vlakbij Rotterdam
Ik oorspronkelijk ook uit die omgeving. Maar woon nu in Zeeland.

3 jaar geleden

Ik heb vaandag afspreken met Verloskundigen ik vind wel spannend eerste echo 😁

3 jaar geleden

Wij hebben het gelijk aan beide ouders en broers en zussen verteld! Stel je voor het is een miskraam, dan wil je alle steun van de mensen die dicht bij je staan. En als alles goed gaat, kan je nog langer samen genieten met je familie!

3 jaar geleden

Reactie op Eliane

Ik heb vaandag afspreken met Verloskundigen ik vind wel spannend eerste ...
Spannend! Ik heb pas de 26e een afspraak met mijn mei arts en die gaat me doorverwijzen

3 jaar geleden

Wij.hebben het gisteren verteld tegen onze kring en vandaag tegen mijn werk. Ben nu 6w2d zwanger. Ik dacht maar zo als ik een miskraam zou krijgen weten hun het ook, daarbij ben ik niet goed in mijn mond dichthouden en kan ik mijn eigen broeken echt niet meer aan😆 derde zwangerschap en gaat blijkbaar erg snel. Ik kwam uit Maassluis en woon nu in Delft

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Goed nieuws:) Ga voordat je het met iedereen deelt na bij jezelf of je het prettig vindt om steun te vinden bij die mensen als het niet goed blijkt te zijn. Dat is namelijk heel persoonlijk. Mijn vorige zwangerschap werd een vroege miskraam en voor mezelf vond ik het eigenlijk wel fijn dat ik het nog niemand verteld had. Het teruggaan naar routines en het er alleen met mijn vriend (en verloskundige) over hebben vond ik het fijnst. Ik zou het niet fijn gevonden hebben om het slechte nieuws ook te moeten vertellen, of dat mensen er naar zouden vragen. Om die reden heb ik ook nog niemand over deze zwangerschap verteld. 27 mei de echo, en ergens vind ik het ook wel leuk dat we dit geheimpje de eerste tijd alleen maar voor onszelf hebben:) Maar ik begrijp ook heel goed als mensen juist steun van anderen prettig vinden in zo'n situatie. Ga af op je eigen gevoel dus zou ik zeggen:)

3 jaar geleden

Ik vind het ook heel moeilijk om het voor mijn zoontje geheim te houden haha die is 3,5 en vertelt regelmatig dat hij een broertje Of zusje wil 😅

3 jaar geleden

Wij hebben het gister tegen onze ouders verteld. Ik fiets elke dag naar mn werk met mn moeder. Werken op dezelfde school. Wilde wachten tot 12 weken maar is echt een te grote uitdaging. Wel gevraagd om het geheim te houden. 12 weken vertellen we het vrienden en familie.

3 jaar geleden

Wij wachten tot na 1e echo

3 jaar geleden

Wij hebben het gisteren aan ouders/schoonouders broer en schoonzus verteld. De rest met 3 mnd. Onze ouders kregen shirts cadeau voor "moederdag" de verassing was groot! 😊