30 Reacties

4 jaar geleden

Once upon

4 jaar geleden

Kroost. Niet via de telefoon helaas maar wel heel makkelijk via de pc.

4 jaar geleden

Reactie op mama-123

Once upon
Echt een aanrader! Je kan je fotoboek opslaan en verder gaan wanneer het jou uitkomt

4 jaar geleden

Reactie op mama-123

Once upon
Ja heel mooi die, ben ik ook mee begonnen

4 jaar geleden

Albelli heeft ook een app voor het maken van fotoboeken

4 jaar geleden

Hier kan je iedere maand gratis fotos , tegels en fotoboek laten printen. Enigste wat je moet betalen zijn verzendkosten 😁

VRIEND

4 jaar geleden

One upon!

4 jaar geleden

Ik wil ook graag een fotoboek maken met de app One upon, alleen geeft de app aan bij een aantal foto’s een lage resolutie te hebben terwijl het foto’s zijn van een shoot en bij de andere foto’s van dezelfde shoot zegt ie dat weer niet.. Iemand hier ervaring mee?

4 jaar geleden

Reactie op dnnaa

Ik wil ook graag een fotoboek maken met de app One upon, alleen geeft de ap ...
Zijn de foto’s doorgestuurd via whatsapp? Dat verlaagd de resolutie namelijk!

4 jaar geleden

Reactie op sevem

Zijn de foto’s doorgestuurd via whatsapp? Dat verlaagd de resolutie namelij ...
Nee, via een link in mijn mailbox heb ik ze opgeslagen. Ik vind het ook gewoon zo vreemd dat het bij de ene foto wel staat - waar ik precies hetzelfde heb gedaan - en bij de andere foto niet. Ik ben bang als ik doorzet dat de foto’s niet mooi worden. Ik ga maar even uitzoeken of ik het op een andere manier kan doen.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op dnnaa

Heb ik ook bij elke foto gehad! Zie reactie hierboven van het boek. De fotos zijn er gewoon heel scherp. Ik was ook bang dat de fotos niet mooi zouden worden

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op dnnaa

Als je wil kan ik wel een foto ervan maken en prive sturen? Dan kan je de kwaliteit zelf beoordelen

4 jaar geleden

Reactie op kimk147

Heb ik ook bij elke foto gehad! Zie reactie hierboven van het boek. De fot ...
Goed om te horen! Als jij zegt dat ze scherp zijn geloof ik je graag :) Dankjewel!

4 jaar geleden

23 snaps! Werkt zowel als een media platform zodat je met vrienden en familie foto’s kan delen zonder iedereen los te appen of Facebook te moeten gebruiken, en je kunt uiteindelijk ook een fotoboek maken

4 jaar geleden

Ik ga ouderwets foto's knippen en plakken in een boek zodra ik die kan kopen! Heb al wel een deel uitgeprint via de Kruidvat

4 jaar geleden

Reactie op dnnaa

Ik had dit ook (kreeg die melding voor één grote foto als spread), heb het toch gedaan en vond de kwaliteit prima!

4 jaar geleden

Reactie op Mandy1701

Echt een aanrader! Je kan je fotoboek opslaan en verder gaan wanneer het jo ...
Eens deze is echt heel gemakkelijk!!

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Owen

Ik ga ouderwets foto's knippen en plakken in een boek zodra ik die kan kope ...
Ik ook. Heb de eerste foto's in huis en ook het boek al. Moet alleen nog beginnen😅🤣

4 jaar geleden

Toevallig gister een boek gemaakt via mijn telefoon met smartphoto.nl

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Owen

Ik ga ouderwets foto's knippen en plakken in een boek zodra ik die kan kope ...
Misschien een handige tip op freeprints kan je 50 fotos laten afdrukken voor 4.99 als ik me niet vergis, je betaald alleen de verzendkosten voor de fotos