28 Reacties

4 jaar geleden
Het werkt zeker. Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik heb er anders wel 1 te koop voor je. Wij hebben hem 2x gebruikt en dat is meer omdat ze al heel goed slaapt .

VRIEND
4 jaar geleden
Mamaroo!! Al sinds hij 1 week is. Als hij huilerig is ook.. even handen vrij en op de hoogste stand. Wij hebben hem via marktplaats gekocht voor de helft van de nieuwprijs met garantie en was nog geen 3 maanden oud. Soms slaapt hij er ook in. White noise doen we sowieso als hij slaapt en dat heb je al bij de mamaroo super fijn

4 jaar geleden
Hoe lang ligt jullie kleintje er in voor hij in slaap valt? Hier ligt hij er nu al 20 minuten in. Hij is aan het geeuwen en al lang wakker, maar hij wilt gewoon niet slapen. Hij is er wel rustig in. Gewoon laten liggen tot hij het beu zou worden?

4 jaar geleden
Reactie op D3vil_Kitt3n
Hoe lang ligt jullie kleintje er in voor hij in slaap valt? Hier ligt hij e ...
Gewoon laten liggen tot hij of in slaap valt of het beu is. Hier duurt het ook wel is 20/30 minuten voordat hij slaapt

4 jaar geleden
Reactie op D3vil_Kitt3n
Hoe lang ligt jullie kleintje er in voor hij in slaap valt? Hier ligt hij e ...
Leg ik ‘m er wakker in, maar toch al moe, dan staart hij het eerste half uur gewoon rond zich heen. Daarna begint hij te wenen. Ik kan hem dan wel troosten en terugleggen, maar dan weent hij opnieuw. En de schreeuwtjes komen dan korter en korter op elkaar... totdat hij eigenlijk al begint te wenen als ik nog maar aanstalten toe richting z’n bedje. We weten niet goed meer wat doen 🙈

4 jaar geleden
Wij hebben een domoo echt mega fijn ding, maar ook een schommelstoel ideaal voor als ze huilt!

4 jaar geleden
Ik heb de nuna leaf is ook erg fijn. Vooral als je meerdere kinderen hebt want hij kan tot 60kg. En geen batterij nodig😉

4 jaar geleden
Misschien niet wat je wil horen, maar ik zou een goede draagzak kopen. Je kind is nog zo klein, die wil gewoon bij zijn ouders zijn. Voor zelf slapen is nog genoeg tijd.

4 jaar geleden
Reactie op MLE21
Zelfde houding als maxi cosi en dat zou niet goed zijn voor je baby. Ik had ...
Het wordt afgeraden om je maxi cosi voor andere doeleinden te gebruiken dan vervoer. Dit omdat je baby dan niet vrij kan bewegen en zij dit juist hard nodig hebben.