9 Reacties

4 jaar geleden

Op reiswieg.nl kan je er ook huren die van Jane gaan normaal tot 80cm dacht ik

4 jaar geleden

Reactie op _ _lindsay_ _

Op reiswieg.nl kan je er ook huren die van Jane gaan normaal tot 80cm dacht ...
Zie net dat liggen ook maar tot 75cm is 馃様

4 jaar geleden

Wij hebben ook telkens 5,5u per dag gereden. Gewoon voldoende stoppen. We deden telkens 10u over de verplaatsing met het stoppen bij. Ze heeft vooral geslapen maar ook wel geweend en dan moesten we zo snel mogelijk stoppen. 1x in de file op de autostrade en we konden er niet af. Was een pijnlijk half uurtje

4 jaar geleden

Ik heb die van jane aangeschaft voor onze vakantie naar turkije (daar zijn we nu) de kleine is bijna 7 maanden en past er liggend al nauwelijks in. Anders was die echt ideaal geweest. En anders idd echt voldoende stoppen. Maar dit is maar eenmalig dus heel erg zou het niet moeten zijn maar ik snap het dat je het niet heel prettig vind om je baby zolang te moeten laten zitten.

4 jaar geleden

Wij zitten nu in Frankrijk 馃 Het is 8,5 uur rijden en dat hebben we in 1 dag gedaan. Elke 2 uur zijn we even gestopt. De ene keer voeden en de andere keer verschonen. Ze viel elke keer snel in slaap en als ze wakker werd dan begon ze meteen te huilen. We stopten dan dus ook meteen. Uiteindelijk hebben we er 10 uur over gedaan. Vond het reuze meevallen. Zaterdag gaan we weer naar huis en ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Ik heb niet echt tips voor je 馃檲 gewoon gaan en stoppen als je kindje huilt en natuurlijk na 2 uur.

4 jaar geleden

Wij zijn net terug uit zuid Frankrijk. Toen was onze kleine bijna 7 maanden. We hebben het in de 2 dagen gereden en elke 2 uur even stoppen. Goed plat laten liggen, lekker spelen enz. En vaak als we verder gingen sliep ze weer tot de volgende stop. Echt super goed gegaan.

4 jaar geleden

Thanks allemaal!

4 jaar geleden

Wij zijn naar midden Frankrijk geweest toen ze drie maanden was en onderweg zijn we 2x even gestopt, ongeveer om de 3u. Wellicht te lang voor een maxicosi , mijn lichaam houdt ook niet van een autodag maar t herstelt zich snel genoeg net als bij mn baby.

4 jaar geleden

Voordat je de periferique op gaat je baby gevoed hebben iig;) 馃憤馃徎