31 Reacties

6 jaar geleden

Dan krijg je vast een jongen. Ik had dit ook heel sterk toen ik jongens kreeg 馃ぃ

6 jaar geleden

Heb het ook met alles als ik na eten kijken krijg ik al kokhals momenten alles stinkt en vind ik vies heb bij me andere zwangerschap ook gehad en dat zijn 3 meiden geworden

6 jaar geleden

Oef dat heb ik ook馃槅 vind mijn man wel lekker ruiken zonder parfum of deo, gewoon naar hemzelf.

6 jaar geleden

Alles en iedereen stinkt. Ik wist niet dat ons huis zo goor kon ruiken. En zelf kan ik geen deo en parfum meer op omdat ik daar misselijk van word. Dus zelf stink ik waarschijnlijk ook (maar daar heb ik geen last van dus prima).

6 jaar geleden

Jup, ook erg last van. BBQ geur, zweet, bepaalde geuren tijdens het koken... om moe van te worden. Zeg ook gewoon tegen mijn man, ga je tanden maar eerst poetsen voordat ik je een kus geef 馃檲

6 jaar geleden

Ik had dat met mijn oudste ook last van. Ik vond alleen de Zwitsal heerlijk ruiken. Alleen 9 jaar geleden was daar weinig nog van. De parfum kwam toen net uit toen hij geboren werd. Nu hebben ze echt val alles!

6 jaar geleden

Bah ja.. vooral de geur van eten koken kan ik niet meer hebben! En nog erger, als we gegeten hebben en het bord staat nog op de salontafel bij het tv kijken, dan kan ik over m鈥檔 nek gaan als het geurtje ervan weer langs komt 馃槚 Ook bijna geen honger daardoor.

6 jaar geleden

Ik had altijd al extreme reacties op geuren voor de zwangerschap (geurkaarten zijn echt de meest afschuwelijke cadeaus die je mij kunt geven haha) Dat belooft nog wat als dat nog erger wordt 馃檲

Reactie op Femke-1989

Jup, ook erg last van. BBQ geur, zweet, bepaalde geuren tijdens het koken.. ...
Hihi tanden poetsen, handen wassen, weet je wat anders ga je even lekker douchen schat 馃槄
Dan krijg je vast een jongen. Ik had dit ook heel sterk toen ik jongens kre ...
Nou bij m鈥檔 zoon had ik dit juist niet en bij m鈥檔 dochter wel, maar dit keer wil ik niet weten wat het is 馃檪

6 jaar geleden

Oh, ben zo blij dat ik daar (nog?) geen last van heb! Ik ruik het soms wel, maar aversies of juist het tegenovergestelde ervan niet. Gelukkig maar, want dat gaat mijn cli毛nten heel snel opvallen en die wil ik tot na die 12w nog even in het ongewisse laten
Oh, ben zo blij dat ik daar (nog?) geen last van heb! Ik ruik het soms wel, ...
Mijn cli毛nten zijn dusdanig van niveau dat ze het niet snappen, maar m鈥檔 mannelijke collega鈥檚 houden er wel rekening mee met het roken, ze zijn tot nu toe nog maar 1x naar buiten gegaan samen om lekker te paffen, normaal gaan ze vaker 馃檲

6 jaar geleden

Komkommer en sla馃あ

6 jaar geleden

ik kook bijna niet meer.kan niet tegen de geur bah..geen trek in eten en water zelfs gaat moeilijk met slikken

Reactie op Marijke87

Komkommer en sla馃あ
Oh echt? Bij mij wisselend. Maar kwart en yoghurt kan ik niet in de buurt hebben

6 jaar geleden

Ik kan niet tegen de geur die in ons appartement hangt. Eerder nooit opgevallen maar nu trek ik het echt niet. Het is zo erg dat ik nu een weekje naar mn ouders ben en een etherische olie diffuser heb besteld om hopelijk zonder ultra misselijk te worden in mn eigen huis te kunnen wonen. Echt vreselijk!!!

6 jaar geleden

Jup mijn man stinkt ook een uur in de wind net zo als heel veel eten wat stinkt op het moment

6 jaar geleden

Ik heb er nog geen erge last van dat ik een afkeer krijg 馃 vandaag 5+2

6 jaar geleden

Bah ja.. vooral de geur van eten koken kan ik niet meer hebben! En nog erge ...
O ja! Zo erg! Of dat je 鈥榮 ochtends beneden komt en er staat nog een pan of bord met eten op het aanrecht. Kan ik direct door naar de wc 馃あ

Reactie op Rachell | Moderator

Ik heb er nog geen erge last van dat ik een afkeer krijg 馃 vandaag 5+2
Lucky you! Zelfs m鈥檔 eigen lucht kan ik niet hebben