32 Reacties

6 jaar geleden

ja hier ook vooral in de avond misselijk als ik naar bed ga en boeren en winden. Ahh sterkte hopelijk morgen goed nieuws😘

6 jaar geleden

Ah ben gelukkig niet de enige. Ja dat winden had ik vorige week best veel, dat neemt nu gelukkig wat af, lever voeren dan winden hihi. & Dankjewel! Wanneer mag jij? 💞

6 jaar geleden

Ja hier ook. Ochtend voel ik die me momenten maar ni sterk het is pas in dr avond dat ik eigenlijk misselijk word. En dan geef ik het ook echt over gezien ik niet met dit gevoel kan blijven. Het is dan een opluchting om over te geven.

6 jaar geleden

Reactie op Mama To Be92

Ja hier ook. Ochtend voel ik die me momenten maar ni sterk het is pas in dr ...
Vervelend dat jij er ook van mmet overgeven, maar goed als je je daarna beter voelt dat is dat ook wat waard natuurlijk!

6 jaar geleden

Ja, ik had het gisteravond ook ineens, een half uur voor het naar bed gaan super misselijk. Niet ongesteld zijn lijkt me toch het meest belangrijke symptoom. Hoe was dat bij je miskramen? Sterkte morgen!

6 jaar geleden

Ik ben ook misselijker in de avond. erg vervelend moet dan veel kokhalzen

6 jaar geleden

Ja, ik had het gisteravond ook ineens, een half uur voor het naar bed gaan ...
Vervelend he dat zo voor bedtijd! Bij beide miskramen had ik een beetje dezelfde symptomen als nu behalve de mogelijkheid in de avond, wel had ik toen veel meer krampen en dat heb ik nu niet echt, begon ook met 4/5 weken met licht bloedverlies, nu gelukkig nog geen 1x bloedverlies gehad dus heb ergens wel goede hoop deze keer! 🤞🏼

6 jaar geleden

Reactie op Nikky37

Ik ben ook misselijker in de avond. erg vervelend moet dan veel kokhalzen
Ja heel vervelend dat kokhalzen erbij heb ik ook af en toe, moet wel zeggen een beetje cola drinken dat werkt er wel een beetje tegen alleen dan komt het boeren weer erg op 😅

6 jaar geleden

Ik heb gewoon de hele dat misselijkheid 😂 als mijn buik leeg is merk ik het meer, dus ik eet klein beetjes de hele dag door, helpt wel! Ik word meer misselijk als ik dingen ruik ook dus ik eet heel simpel dingen

6 jaar geleden

Ik heb vlagen met misselijk gevoel maar dan even flink boeren laten en dan is het over 🙊

6 jaar geleden

Reactie op MRL6121

Ah ben gelukkig niet de enige. Ja dat winden had ik vorige week best veel, ...
Donderdag 😍

6 jaar geleden

Reactie op Kaylee0306

Donderdag 😍
Succes alvast! 😘

6 jaar geleden

Boeren🙋‍♀️ Jurassic park is er niets bij🙈😂 Nou is mijn maag sws gevoeliger maar dat boeren/maagzuur komt door HCG, net als de misselijkheid trouwens. Bij mijn vorige zwangerschap begon ik juist met spugen in de avond en volgde de ochtend ‘pas’ een week later. Heb mezelf voorgenomen als dat weer gaat gebeuren ik in de middag warm ga eten en dan ‘s avond crackers/vla/soep. iig alles waarvan ik denk dat dat ik het binnen kan houden en als ik dan toch moet spugen dat het geen oneindig lang en pijnlijk proces om het er weer uit te gooien (vla is stuk makkelijker over te geven dan bijv aardappels).

6 jaar geleden

Ik ben misselijk vanaf het moment dat ik mijn ogen open doe, tot dat ik ze weer sluit. Alles al geprobeerd wordt er niet goed van.

6 jaar geleden

Sinds vandaag gewoon een hele dag misselijk en lekker overgeven, hou niks meer binnen zelfs geen water

6 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, ik drink dan een beetje cola om het weg te boeren..

6 jaar geleden

Ik ben 's avonds ook enorm misselijk... Zal wel normaal zijn 😀

6 jaar geleden

Ja ik ook, begint meestal eind van de middag incl moeheidsdipje. Niet heel erg misselijk maar wel goed aanwezig. Ene dag erger dan de andere!

6 jaar geleden

Reactie op Nicky90

Ik ben misselijk vanaf het moment dat ik mijn ogen open doe, tot dat ik ze ...
Ik zit met exact hetzelfde. Ik kan ook bijna niet eten en ook niet veel drinken. Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog me morgen te zeggen heeft.

6 jaar geleden

Reactie op KvLBVD

Ik zit met exact hetzelfde. Ik kan ook bijna niet eten en ook niet veel dri ...
Als die het verlossende woord heeft hoor ik het graag van je. Heb vandaag gembercapsules gehaald, probeer alles maar. Echt deprimerend hele dag dat misselijke gevoel.