8 Reacties

2 jaar geleden

Woow krijgt hij nog maar 3x fles? Waarom wil je die fles eraf? Lijkt mij juist dat hij die fles zeker nog nodig is. Ook omdat er zoveel tijd tussen zit. Ik vind eerlijk gezegd dat er best wat tijd tussen zit van die van kwart voor 8 en half 7..... als ik heel eerlijk ben lijkt mij dat niet goed. Niet verkeerd bedoeld hoor maar zit dit met open mond te lezen . En dan wil je de laatste fles er ook nog af..... Geef je hem tussen door dan nog ander drinken of iets? Of krijg hij 10.5 uur niets meer qua drinken ???? Groente pap zou ik juist tijdens het avond eten geven....

2 jaar geleden

Dat is wat k&g ons heeft gezegd om te doen. Staat ook zo in hun folder. Hij krijgt sowieso water bij groenten- en fruitpap.

2 jaar geleden

Reactie op Kylie91

Dat is wat k&g ons heeft gezegd om te doen. Staat ook zo in hun folder. ...
Bizar!!! Hij is nog maar 5 maand. Sorry hoor en dan wil je die laatste fles er ook nog af. Heftig.

2 jaar geleden

Alle belangrijke stoffen zitten in flesvoeding.

2 jaar geleden

Niet oordelend bedoeld, maar meedenkend. Volgens mij is het aantal flessen ook erg weinig voor zijn leeftijd. Dus ik zou die zeker niet afbouwen. Misschien kan je wel kijken of je zijn ritme anders kan verdelen zodat hij eerder een keer de fles krijgt. Je zou bijvoorbeeld om 15.00 de fles kunnen geven en fruit als tussendoortje tussen twee flesvoedingen. Wat ik weet is dat hapjes in ieder geval voor de 6 maanden, flesvoeding niet mag vervangen.

2 jaar geleden

Ok ik bouw niet af! Bedankt voor jullie advies

2 jaar geleden

Reactie op Kylie91

Ok ik bouw niet af! Bedankt voor jullie advies
Al bouw je niet af dan krijgt hij nog te weinig fles voeding.

2 jaar geleden

Reactie op Kylie91

Dat is wat k&g ons heeft gezegd om te doen. Staat ook zo in hun folder. ...
Wij doen dit ook zo, K&G zegt dit inderdaad zodat de overstap naar vaste voeding beter gaat. Wat wij wel nog doen is niet de volledige groenten en fruitpap te geven maar om er nadien nog flesvoeding bij te geven. Kind geeft erna wel aan wanneer ze genoeg heeft. Wij hebben een blij kind en geen last van reflux meer.