11 Reacties

5 jaar geleden

Ik knip de nageltjes al wel. Ze waren ontzettend lang en kwam door de wandjes steeds vuil onder. Gewoon voorzichtig doen

5 jaar geleden

De hema heeft superfijne boxpakjes met een omslagje over de vingertjes dat is het enige wat hij hier draagt want ook al vijl ik superkort hij krijgt het alsnog voor elkaar om zich hard te krabben.

5 jaar geleden

Ik gebruik een elektrische nagelvijl, werkt prima en snel, geen krassen meer.

5 jaar geleden

Reactie op Irinahanu

Ik gebruik een elektrische nagelvijl, werkt prima en snel, geen krassen mee ...
Waar heb je deze gekocht?

5 jaar geleden

Hier ook zelfde probleem. Ik vijl zijn nagels maar dat is ook een hele uitdaging.. hij zit nooit stil 馃榾

5 jaar geleden

Reactie op Irinahanu

Deze heb ik ook maar via Aliexpress en heeft een paar euro gekost. Ik kom zoveel tegen op bol.com wat gewoon groot ingeslaan word uit China de laatste tijd.

5 jaar geleden

Bij ons heeft hij nog steeds wantjes om zijn handjes heen omdat hij ook nog steeds zichzelf open krabt. Hij had ook een keer zichzelf keihard in z鈥檔 eigen ogen geprikt.. krijsen voor het leven馃様

5 jaar geleden

Mijn kraamverzorgster gaf als tip haar gezichtje in te smeren met vasaline zodat de nageltjes weggleden en de nageltjes te veilen als ze in haar hele diep slaap ligt. Dat gaat vooralsnog prima.

5 jaar geleden

Reactie op mamaH_

Hier ook zelfde probleem. Ik vijl zijn nagels maar dat is ook een hele uitd ...
Heb in de kraamweek gekeerd ze tijdens het slapen te vijlen, relaxde houding van de handjes 馃槂

5 jaar geleden

Welke was het? :) heb je toevallig een linkje?