7 Reacties

5 maanden geleden

….

5 maanden geleden

Geen idee. Wij zijn geen artsen. Je kunt op thuisarts kijken en anders de huisarts bellen

4 maanden geleden

Reactie op Eva1982

Geen idee. Wij zijn geen artsen. Je kunt op thuisarts kijken en anders de h ...
Hee ik lees je berichtje niet zo fijn.. het is idd een platform voornamelijk voor herkenning.. Zijn genoeg “medische” berichten waar men wel gewoon op reageert

4 maanden geleden

Reactie op NasEzz

Hee ik lees je berichtje niet zo fijn.. het is idd een platform voornamelij ...
Mijn berichtje was niet vervelend bedoeld. Als je geen reactie krijgt binnen verwachte tijd en je stuurt … Dan kun je ook de conclusie trekken dat men het niet weet. Ik weet het niet dus adviseer professioneel advies te halen. Meer dan dat was het niet

4 maanden geleden

Dan mag jij er ook gewoon voor kiezen om door te scrollen iov een trolletje te zijn

4 maanden geleden

Reactie op NasEzz

Dan mag jij er ook gewoon voor kiezen om door te scrollen iov een trolletje ...
Neem me vooral niet kwalijk zeg. Ik wilde je in ieder geval een advies geven ipv 0 reacties. En dan zeg jij iets over mijn reacties waarvan ik nota bene zeg dat ik het niet vervelend bedoel. Fijn leven verder

4 maanden geleden

Poeh het gaat het hier alweer gezellig aan toe. Eva1982 heeft gelijk, degene die echt de conclusie kan trekken is de huisarts. Zelf is mij ook al eens opgevallen dat er een bolletje bij mijn zoons anus zit, maar dat is al zijn hele leven. Dus ik denk dat het bij mijn kind geen aambeien zijn. Ook als het wel aambeien zijn, wat kan, dan is het verstandig om naar een arts te gaan.