16 Reacties
6 jaar geleden
volgensmij is dat heel normaal dat hij nog niet aan het bewegen was. het is nog zo klein je ziet de bewegingen ook amper denk ik. armen benen zijn nog niet te zien. zelf had ik ook niks zien bewegen maar hartje klopte en alles zag er goed uit was 7+5 afgelopen maandag. Niks om je zorgen over te maken denk ik anders had ze vast wel iets gezegd 😁
6 jaar geleden
Een kloppend hartje is genoeg toch. Dat hoop ik vrijdag ook te zien op mij ech9
6 jaar geleden
Wij hadden onze echo met 8+6 weken en hebben het ook weinig zien bewegen. Het was savonds 1915 uur al dus misschien was het moe van de dag haha. Of het is gewoon een lui kindje. Het is nu toch nog niet echt bewegen maar meer zenuwen trekken. Ik denk zolang je het hartje goed hebt zien kloppen het gewoon goed zit. Kop op
6 jaar geleden
Mijn vk zei dat ze pas rond de 8+4 gaan bewegen en pas met 10 weken goed zichtbaar is. Zolang het hartje klopt gaat het goed.
6 jaar geleden
Met 8 weken zag ik niets bewegen en met 9 weken zag ik even de kleine bewegen verder lag ie stil. Zou me daar nu nog geen zorgen over maken 😊
6 jaar geleden
Bij 8+1 heb ik de baby niet zien bewegen. Bij 10+3 was 't net een stuiterbal. Ik was toen ook super verbaasd.
6 jaar geleden
Bij mij bewoog het de meeste tijd helemaal niet. Alleen een paar momenten waar de gyn er bij mij echt op moest wijzen. Het zijn dan de eerste bewegingen van het vruchtje zei ze. Ik moest echt goed kijken. Dus ik denk dat het helemaal normaal is en ik gewoon mazzel had. Het bewoog meer niet dan wel en alles was goed.