7 Reacties
5 jaar geleden
Ow dat is echt vervelend, hopelijk ben je er gauw vanaf! Gebruik je al extra vitamines bijvoorbeeld. Mama fit ofzoiets?
5 jaar geleden
Herken het gevoel wel heb dat zeker de eerste twee/drie weken gehad. Voornamelijk ook in de avond wanneer de vermoeidheid insloeg. Voelde me dan onzeker, gestresst beetje angstig en somber. Dit ging dan ook wel weer over. Wat bij mij hielp op dat moment het bespreken met mijn partner ook even gewoon bij hem kruipen op de bank. Of even bellen met m'n moeder. Nu 4 weken later is dit ook wel weer over. Herkende dit ook van na mijn eerste bevalling, had dit toen alleen wel. Erger.
Zou het verder ook goed in de gaten houden.
5 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde gehad. Zodra het donker werd voelde ik me niet fijn. Heb het ook open gegooid naar mijn vriend zodat ik mijn gevoel en tranen bij hem kwijt kon. Mijn zoon is as zondag 4 weken en sinds 1 week heb ik er geen last meer van.. inderdaad vitamine d kan heel goed helpen en zorgen dat je efgens overdag je een wandeling kan maken, een lekker bad of even kan bijslapen.. dan kan je meer handelen is mijn ervaring.