48 Reacties

5 jaar geleden

Hoi! Ons jochie lacht ook nog niet... Hij is ook 6 weken, maar wel prematuur. Ik zou zeggen: niet onzeker zijn 🍀 elk kindje focust zich op een bepaald punt qua ontwikkeling. Ze doen alles stap voor stap. Lacht hij nog niet, dan is er vast iets anders waar hij op voorloopt. En ook: als hij binnen nu en een paar weken gaat lachen, loopt je zoontje nog lekker gemiddeld ☺️

5 jaar geleden

Hier ook nog niet hoor🤭 7 wkn oud. Wel 2.5 wk te vroeg geboren.

5 jaar geleden

Hier is hij met 39’weken geboren dus wel vroeger dan de 40 maar niet prematuur .. Geen idee waar hij op voor zou lopen dan nu haha.. maar maak me stiekem beetje zorgen als ik al die baby’s zie ... denk ik miss voelt hij zich niet prettig verder ofzo

5 jaar geleden

Sommige babytjes hebben gewoon geen zin om te lachen. Mijn baby ook niet (is donderdag 6 weken). Zijn broer lachte pas met 8 weken. Hij is nu 2 en komt echt niets te kort. Lijkt zelfs in zijn grove motoriek beter dan zijn leeftijdsgenoten. Kan bijvoorbeeld al heel goed richten met een bal (basketballen). Of in het doel trappen met zijn voet. Ook kan hij al ballen vangen. Dit kunnen alle kindjes van zijn leeftijd nog lang niet. Komt helemaal goed dus😉😘

5 jaar geleden

Hier is de kleine vrijdag 6 weken en ook nog geen lachje gezien. Die van mij kijkt bijna altijd boos😅

5 jaar geleden

38 4 geboren en is 7 weken nu, ook nog geen lachje 😞

5 jaar geleden

Reactie op Esma55

Hier is de kleine vrijdag 6 weken en ook nog geen lachje gezien. Die van mi ...
Haha hier kijkt hij altijd gewoon met een stalen gezicht... 😂 kan niks vanaf hahah Het zal maar lekker zitten zo’n gezicht😭

5 jaar geleden

Reactie op Altay2018

Sommige babytjes hebben gewoon geen zin om te lachen. Mijn baby ook niet (i ...
Goed om te horen! Hopelijk komt hij dan binnen nu en 2 weekjes ook ... Fijn wel dat je kindje al zo goed is in z’n grove motoriek. Lijkt me mooi te zien als moeder!

5 jaar geleden

Baby's groeien op hun eigen manier. De ene begint met lachen en de andere zal eerder gericht pakken en vast houden. Ze kunnen zich maar op 1 ding concentreren tijdens een groei moment. Ik zou me zeker geen zorgen maken.

5 jaar geleden

Heee! Wij waren tegelijk aan het bevallen toch? Hier een mannetje van 6 weken + 1 dag. Geboren met 39.5. Hij lacht nauwelijks, alleen in zn slaap en soms naar een lamp... komt wel. Ik lachtte als baby nooit, mn moeder moest een hele act doen voor een halve glimlach haha

5 jaar geleden

Haa! Mijn dochtertje is geboren met 34+6 en ondertussen 9 weken oud. Haar lachjes zijn ook alleen maar stulpjes tot nu toe. Komt vanzelf wel als ze er klaar voor zijn ☺️

5 jaar geleden

Mijn zoontje is 8 weken begint nu pas echt te lachen geen zorgen niet elke baby is t zelfde mijne slaapt ook nog niet door komt om de 2/3 Uur dus maak je niet druk

5 jaar geleden

De mijne is 8 weken, geboren met 38+5 behalve de stuipjes geen lach te bekennen. Z'n oudere broer was ook niet vlot, als ik me goed herinner begon die pas te lachen met 10 weken. Ik snap je onzekerheid. De oudste was een huilbaby en de jongste huilde nauwelijks maar doet nu ook niks anders meer dan huilen. Ik maak kennelijk ongelukkige baby's

5 jaar geleden

Hier alleen een lachje als hij in z’n slaap een scheet laat🤷‍♀️ bijna 7 weken en geboren met 38+3

5 jaar geleden

Reactie op Jazebel

De mijne is 8 weken, geboren met 38+5 behalve de stuipjes geen lach te bek ...
Ahh nee dat doe je niet en ongelukkig zullen ze vast niet zijn. Ik was ook een enorme huilbaby, m’n moeder werd knettergek ervan. Wat blijkt? Ik ben hoogsensitief en pik heel veel dingen op. Je kleinste is zich ook bewust van prikkels maar kan ze misschien niet goed verwerken... hopelijk trek je het niet teveel naar jezelf toe, je doet alles wat je als mama kunt ❤️ misschien kun je er eens over lezen en zien wat je kunt proberen bij je kleine wat goed voelt... https://www.bachbloesemmix.nl/blog/is-mijn-baby-hoogsensitief

5 jaar geleden

Hier bijna 7 weken en hij heeft alleen van die stuip lachjes hoor zijn geen echte lachjes veel mensen denken dat vaak en dan lijkt t alsof alle babys lachen ik zou me zeker geen zorgen over maken 😉

5 jaar geleden

Reactie op Eeff89

Hier bijna 7 weken en hij heeft alleen van die stuip lachjes hoor zijn geen ...
Haha Jaa stuip heeft hij wel, in z’n slaap 😂 Fijn dat zoveel moeder het herkennen, voel me daar veel beter door

5 jaar geleden

Ons meisje is bijna 9 weken en lacht ook nog niet echt hoor, af en toe een lachje maar dat is nog geen reactie op hetgeen wat wij doen.

5 jaar geleden

Reactie op Jazebel

De mijne is 8 weken, geboren met 38+5 behalve de stuipjes geen lach te bek ...
Mijn oudste zoontje (nu 3.5) was echt een lachebekje. En is nog steeds een heel vrolijk en sociaal kind. Maar de kleine (6 weken) kijkt altijd boos en heb ook nog geen lachje kunnen ontdekken. Zodra die wakker is is het schreeuwen om melk. En 9 van de 10 keer is knock out als de fles leeg is. Zo af en toe word die een uurtje voor etenstijd wakker en dan is het soms zoeken naar een houding waarin die fijn ligt/zit zodat die niet gaat huilen. Als er visite is geweest die net wat te druk waren met hem is die helemaal overstuur. 2 hele verschillende kindjes dus die beide hun ding op hun eigen manier zullen doen. Maar zit wel echt op een lachje te wachten hoor 😅 vind dat toch leuker bij een baby passen dan zo'n boos gezichtje

5 jaar geleden

Hier bijna 9 weken en ook nu pas voor het eerst hoor!