15 Reacties

4 jaar geleden

Hier het zelfde probleem, doe er tijdelijk sokjes overheen zodat de maillot niet afzakt en het nog een beetje leuk en lief oogt. En verder gewoon tot halverwege de buik omhoog 😅

4 jaar geleden

Hema maat 62 past perfect. Mijn baby is 9 weken en 57 cm.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik doe een legging onder de jurk

4 jaar geleden

Die van de action zijn hier de enige die goed zitten. Verder doe ik nu voortaan leggings aan onder jurkjes i.p.v. maillots. Zit mooier.

4 jaar geleden

Van feetje. Echt hele kleintjes. Onze dochter was 4 pond toen ze thuis kwam en droeg ze toen en paste ze prima. Hier was ze nog geen 5 pond, bij de voetjes nog wat groot maar is nu 6 pond en sluit prima aan. Alleen op internet te bestellen geloofk.

4 jaar geleden

Hier 6 pond.

4 jaar geleden

Om deze reden doe ik een legging aan onder de jurkjes ☺️

4 jaar geleden

Ik heb ze gewoon van Zeeman. Lekker optrekken tot onder de oksels😂 en slofjes eroverheen. Nu 5kg en mijn inziens past het prima.

4 jaar geleden

Geen maillot, wel leggings. Draag ik zelf ook het liefst! En een baby kan ook prima een truitje op een legging, dus kan ze vaak aan!

4 jaar geleden

Ik herken het probleem.. ik heb een maillot gekocht bij babystyling die past het beste.. die zijn niet zo grooy

4 jaar geleden

Die van de Hema vind ik fijn en passen ook goed 😃

4 jaar geleden

Bij jbc, m'n meisje is 55,5cm en draagt maat 62(is de kleinste maat daar) deze gaan haar goed

4 jaar geleden

Bij ons op de markt stondaltijd corry kousen kraam. Kon daar altijd zeer goed slagen en zitten ook goed. https://www.corrykousensokken.nl/

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is echt een kleintje met haar nu maatje 50 / 56 met 3 maanden en ongeveer 4 kilo , en de maillots van de Hema maatje 56 passen haar vrij goed