8 Reacties

5 jaar geleden

zou me geen zorgen maken als hij veel poept, juist beter, mijn kleine is 4 weken, en poept heel moeilijk, doordat heeft ze buikkrampen, geef btw borstvoeding..

5 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 4 weken poept ook bijna wel bij elke fles. Merk niks geks aan hem. Doet het verder goed dus maak me niet direct zorgen ofzo

5 jaar geleden

Weess blij ik zit hier met een jongetje met krampjes en die poept al 2 dagen niet....

5 jaar geleden

Onze zoon poepte een tijdje ook wel 5x per dag. Nu ik jouw bericht lees, bedenk ik me dat het misschien komt door de nystatine tegen spruw die we toen gebruikte! Sinds een week is de kuur klaar en poept hij ook minder. Ik dacht dat het door de orthiflor kwam die we gebruiken, maar dat zou het dus ook kunnen zijn.

5 jaar geleden

Onze kleine is 2 weken, eergisteren hebben we een telefonische intake gehad met het consultatiebureau en toen heb ik wel even benoemd dat onze man 3 tot 4 poepluiers per dag heeft, maar ze zei zolang het zacht en geelig is, is het goed en hoef je je geen zorgen te maken. Sommige baby's poepen nou eenmaal vaker :)

5 jaar geleden

Reactie op Maxime93

Onze kleine is 2 weken, eergisteren hebben we een telefonische intake gehad ...
Bij ons zelfde! Elke verschoning is een poepluier, en ook hier zei CB geen zorgen!

5 jaar geleden

Reactie op GalinaW

Bij ons zelfde! Elke verschoning is een poepluier, en ook hier zei CB geen ...
Hier ook, zelden enkel plasluier. Geef BV. Is al zo sinds begin dus neem aan dat het normaal is voor hem.

5 jaar geleden

Geen zorgen maken, geniet hier maar van, want als ze straks moeilijk kunnen poepen heb je daar meer zorgen van