32 Reacties

3 jaar geleden

Moet doen waar jij je goed bij voelt

3 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Moet doen waar jij je goed bij voelt
Ja maar ben benieuwd wat iedereen ervan vindt

3 jaar geleden

Reactie op momytobe❤️

Ja maar ben benieuwd wat iedereen ervan vindt
Niet lullig bedoelt .. maar wat maakt het uit wat een ander er van vind . Er zijn genoeg mensen die al een kamer hebben voor ze zwanger zijn . En andere bij 30 weken pas .. als jij nu wilt kopen moet je dat gewoon doen

3 jaar geleden

Ik vind van niet. Ik ben nu 12+2 en wij hebben al een ledikantje, de commode en een stokke tripp trapp gekocht. Met spulletjes zoals kleding enz wacht ik tot we de geslachtsbepaling hebben gehad.

3 jaar geleden

Ik had bij de eerste ook al een kinderwagen bij 11 weken en was al begonnen met speuren naar spulletjes voor de kamer. Ik vond het wel fijn de uitgaven een beetje te spreiden en iedere maand weer voor wat anders te zoeken. Gewoon lekker doen hoor!

3 jaar geleden

Ik vind dat zelf vroeg maar blijkbaar zijn er mensen die op dat moment al een volledige kamer hebben. Snap wel dat je bv wat uitkijkt naar tweedehands. Of het idd doet om de kosten wat te spreiden. Maar dat is gewoon hoe je het zelf aanvoelt...

3 jaar geleden

Ik had toen ik precies 11 weken was (direct na de goeie termijnecho) de kimderwagen, ledikant, kast, commode, cosleeper en autostoeltje gehaald🤣🤣🙈 als beloning voor mn misselijkheid en mn gebrek aan rosbief🤭

3 jaar geleden

Ik ben 3 maanden en heb ook al alles aangekocht enkel kleertjes nog niet tot ik het geslacht weet

3 jaar geleden

We hebben kinderwagen en park al 😂 11w

3 jaar geleden

Wij hebben al een kinderwagen, ledikantje, commode en een kast maar dat hebben we via marktplaats. Kwamen we tegen en dat zag er super goed uit. Verder wacht ik nog even omdat nichtjes ook nog veel hebben

3 jaar geleden

Wij hadden met 9 weken al een kinderwagen en maxi cosi gekocht puur omdat ze een goede deal hadden

3 jaar geleden

Wij hebben alleen de kinderwagen al gehaald omdat we die heel goedkoop tweedehands hebben kunnen aanschaffen. Ook een paar kleertjes en dergelijke maar met het kinder kamertje wachten we nog even. Vriendinnetje van mij is met 24 weken haar kindje verloren omdat uit de twintig weken echo bleek dat ze een zwaar gehandicapt kind zou krijgen en toen de zwangerschap heeft afgebroken. Als zij de hele baby kamer al had aangeschaft had het voor haar nog pijnlijker geweest, dan dat het nu al is. Maar goed ik snap ook heel goed als mensen wel al alles aanschaffen, dat is echt per persoon verschillend!

3 jaar geleden

Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik persoonlijk wacht nog even, heb eerlijk gezegd ook nog geen behoefte om alles aan te kopen. Omdat ik een eeuwige twijfelaar ben die steeds zal blijven denken dat de zwangerschap ooit misloopt 🙉🙉🙉🙉🙉 dus ik wacht tot eind zomer zoiets

3 jaar geleden

Veel grotere winkels die hanteren ook een annulering mocht de zwangerschap mis gaan. Misschien wel prettig als je vroeg ook spulletjes wilt gaan kopen. Vind nu wel leuk om al rond te kijken en ideeën te krijgen. Nog niks gekocht ook omdat we er nog niet aan uit zijn wat we wel en niet gaan kopen. Wat we van onze eerste al kunnen gebruiken, die slaapt nu bv nog in het ledikantje.

3 jaar geleden

Ik ben bijna 10 weken.. en idd gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik vind persoonlijk dat je echt zoooo moet genieten van deze tijd!! En als je t leuk vind om al dingen te kopen, why not?? Ik heb ook al een box , co sleeper en tripptrapp stoel gekocht.. gewoon omdat t goeie deals waren die voorbij kwamen. Die kun je dan toch niet laten liggen.. het kost een hoop geld allemaal dus beter kosten beetje spreiden over de maanden!🥰

3 jaar geleden

Ik ben 12+6 kinderkamer komen ze over twee weken in elkaar zetten de box en de kinderwagen. 🥰🙈🥰

3 jaar geleden

Ik ben zwanger van de 2e en moet mezelf bedwingen om niet vanalles te kopen. Ik heb namelijk alles al van de vorige. Maar ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik wacht met spullen kopen tot ik weet wat het word. Als het een jongetje wordt dan mag ik wel nieuwe spulletjes kopen :) haha. Maar om mn gevoel toch wat gerust te stellen heb ik wel vast de zwangerbox van blokker gehaald en kan ik lekker boekjes lezen. Ook de dozen met babyspullem alvast naar voren gehaald op zolder.

3 jaar geleden

Ik wacht nog even tot na de uitslag van de nipt (eind juli). Maar op een dag als vandaag dat mijn misselijkheid en moodswings minder zijn krijg ook al erg veel zin om los te gaan. Zit al de hele dag op mp ;) ik ben nu 10+5

3 jaar geleden

Ik wacht tot volgende week wat het is ivm aankopen maar als het aan mij lag was alles al klaar (nu 14+2)

3 jaar geleden

Ik zelf heb nog niks gekocht. Durf ik nog niet zo goed. Wij wachten de 12 en 16 weken echo af. Daarna ga ik helemaal los! 😊