7 Reacties

2 jaar geleden

Misschien nog behoefte aan iets meer voeding in de avond? 😊 soms willen kindjes in de avond iets meer drinken voor de nacht. Misschien doe je dit al hoor! Maar merk dat hier soms behoefte aan is. Net dronk ze ook ineens 210+7

2 jaar geleden

Reactie op Geebje

Misschien nog behoefte aan iets meer voeding in de avond? 😊 soms willen ki ...
Dank voor de tip! Ze drinkt meestal haar fles leeg (ze krijgt 5x 180+6) maar juist die van rond 18uur vaak niet helemaal. Maar het zou kunnen dat ze daardoor toch honger houdt :s Ik ga eens proberen of ze nog wat extra wil rond 20uur als ze de slaap niet kan vatten.

2 jaar geleden

Ik heb het zelfde “probleem”, twijfel zelf of het inderdaad voeding is of dat dit bij sprong 5 hoort…

2 jaar geleden

Reactie op Geebje

Misschien nog behoefte aan iets meer voeding in de avond? 😊 soms willen ki ...
Geef je de laatste twee voedingen dan ook dichter op elkaar of min of meer dezelfde tijd ertussen als bij de andere flesjes?

2 jaar geleden

Reactie op Geebje

Misschien nog behoefte aan iets meer voeding in de avond? 😊 soms willen ki ...
Ik zat ook nog te denken aan een papfles, ik heb het nog nooit gedaan maar merk wel dat onze dochter veel vroeger wakker is de laatste 2 weken.. dus misschien ook meer toe aan meer voedingstoffen? Wat is jou ervaring hiermee?

2 jaar geleden

Reactie op Elfje86

Dank voor de tip! Ze drinkt meestal haar fles leeg (ze krijgt 5x 180+6) ma ...
Ons zoontje is ook 5 maanden en kreeg eerst 5x 180 en nu eerste en laatste fles 210 en overdag nog 180. Laatste fles krijgt hij rond 19-19:30 en gaat dan lekker slapen.

2 jaar geleden

Het is niet alleen de voeding, ik had precies hetzelfde met mijn zoontje van 4,5 maand. Ik houd hem nu overdag langer wakker en hij slaapt savonds nu eindelijk goed Hij slaapt van 8.30-9.30 12.00-13.00 15.30-16.45/17u Dan van 19.30/20u tot 23u dan fles en slaapt hij hele nacht door. Je kindje is gewoon niet moe genoeg, althans, dat was hier het geval