Baby van 8 maanden & Weer Zwanger.

MissGucci
7 maanden geleden
Volgen
Hoi hoi allemaal, Mijn dochter is net 8 maanden. Afgelopen donderdag kwam ik erachter dat ik 3 dagen overtijd was. Ik heb toen een test gedaan want voelde niet mijn maandelijkse rugpijn buikpijn ect. En ja hoor die was positief. Ik schrok ervan maar was ook blij. Want wij willen een groot gezin. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren. Het heeft 8 jaar geduurd voordat wij onze dochter hadden. Nu is mijn vraag wie heeft er ook al een kindje en is weer zwanger. Of misschien zelfs al 2 kleine kinderen en weer zwanger? En hoe ga je daarmee om? Dus hoe schakel je tussen de 2 kinderen bij geboorte en ook daarna. Ze verschillen dan qua leeftijd en hebben andere behoeftes en nieuwsgierigheden.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
17 reacties
Verwijderd lid
7 maanden geleden
Wij hebben er 3, nu weer zwanger. Het gaat eigenlijk gewoon vanzelf.
  • Rapporteren
MissGucci
7 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Wij hebben er 3, nu weer zwanger. Het gaat eigenlijk gewoon vanzelf.
Okee mooi gelukkig. Hoe oud zijn jou kindjes nu? En hoelang ben je zwanger?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
7 maanden geleden
Reactie op MissGucci
Okee mooi gelukkig. Hoe oud zijn jou kindjes nu? En hoelang ben je zwanger?
9,7,3 en nog pril zwanger (4 weken ongeveer)
  • Rapporteren
MissGucci
7 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
9,7,3 en nog pril zwanger (4 weken ongeveer)
Oohh leukk gefeliciteerd met je zwangerschap.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
7 maanden geleden
Reactie op MissGucci
Oohh leukk gefeliciteerd met je zwangerschap.
Jij ook gefeliciteerd!
  • Rapporteren
esther0309
7 maanden geleden
gefeliciteerd! wij hebben 2 kinderen, de oudste is 7 jaar en de jongste 9 maanden. En nu 5 weken zwanger van nr 3. We gaan gewoon zien hoe dat het loopt. We zullen meer moe zijn, maar verder zal er niet zo veel veranderen denk ik.
  • Rapporteren
MissGucci
7 maanden geleden
Reactie op esther0309
gefeliciteerd! wij hebben 2 kinderen, de oudste is 7 jaar en de jongste 9 maanden. En nu 5 weken zwanger van nr 3. We gaan gewoon zien hoe dat het loopt. We zullen meer moe zijn, maar verder zal er niet zo veel veranderen denk ik.
Dankjewel! Jullie ook gefeliciteerd. Ja ik dacht ook aan inderdaad meer moe zijn. Want ben nu al super moe. Maar dat komt wel goed denk ik.
  • Rapporteren
Mama074
7 maanden geleden
Mijn dochter word 16 mei 2 jaar en ben er vorige week achterkomen dat ik weer zwanger ben na 9 maanden proberen
  • Rapporteren
MissGucci
7 maanden geleden
Reactie op Mama074
Mijn dochter word 16 mei 2 jaar en ben er vorige week achterkomen dat ik weer zwanger ben na 9 maanden proberen
Super leuk. Gefeliciteerd. Hoever ben je?
  • Rapporteren
BabyLSK
7 maanden geleden
Mijn oudste was 9 maanden toen ik er achter kwam dat ik weer zwanger was. Toen mijn tweede zoontje 3 was. Kreeg ik mijn 3 kindje. Mijn oudste was toen bijna 5. En mijn jongste is geboren toen mijn oudste 7 was. Zijn andere broers waren toen 5 en 2. Nu is mijn jongste 5,5 wanneer het meeste op de taart komt😊
  • Rapporteren
Rieneke32
7 maanden geleden
Heb er een van net 1 jaar en nu 5 of 6 weken zwanger ;) ben ook erg benieuwd naar tips voor het schakelen van een naar twee kiddo's!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
7 maanden geleden
Mijn zoontje is nu ook 8 maanden en hoop nu weer zwanger te zijn. We zijn er vreselijk blij mee als het zo mocht zijn
  • Rapporteren
Naomiiii
7 maanden geleden
Ik heb een zoontje van 16 maanden, 1 van 9 maanden en ben nu ongeveer 5 weken zwanger ;) Dat schakelen tussen beide kinderen was de eerste weken heel moeilijk. Ook omdat ik graag borstvoeding wou geven. Ik voelde mij daarover ook schuldig maar we hebben het toen geaccepteerd dat het nou eenmaal even zo was. We hadden echt een opstart fase waarbij mijn man veel deed met mijn oudste zoon Tim en ik vooral met Daan. Ik zorgde er wel voor dat er elke dagen even een 1 op 1 momentje was. Nu, 9 maanden later is het allemaal vanzelfsprekend geworden en hoef je vaak niet te schakelen. Die jongens spelen en zijn eigenlijk altijd samen. Tim weet ook niet beter dan dat hij de aandacht moet verdelen. Nu doen we regelmatig allebei iets met 1 van de 2 voor de persoonlijke en onverdeelde aandacht. Het vind vanzelf een weg..
  • Rapporteren
xnouri
7 maanden geleden
Gefeliciteerd bij mij hetzelfde! 24 juli 2019 bevallen van mijn eerste kindje en deze maand een positieve zwangerschapstest
  • Rapporteren
xnouri
7 maanden geleden
Zijn jullie ook al aan het nadenken wat voor buggy??? 🤣 wanneer de nieuwe baby geboren wordt is de andere nog maar 1,5 jaar, is nog te klein om hele tijd te wandelen. Wat gaan jullie doen ? 😅
  • Rapporteren
MissGucci
7 maanden geleden
Reactie op xnouri
Zijn jullie ook al aan het nadenken wat voor buggy??? 🤣 wanneer de nieuwe baby geboren wordt is de andere nog maar 1,5 jaar, is nog te klein om hele tijd te wandelen. Wat gaan jullie doen ? 😅
Een dubbele wagen. Ben al aan het kijken😂😂
  • Rapporteren
xnouri
7 maanden geleden
Haha jaaa ik ook! Ze zullen ons graag zien komen 😂 maar super leuk voor de kids, altijd een speelkameraadje
  • Rapporteren