42 Reacties

5 jaar geleden

Same, wil alleen maar in mn armen op mn borst of liggend in bed, maar zodra ik opsta of hem in zijn bedje neerleg, wordt ie wakker of gaat ie janken. Speentje wil ook niet helpen want zodra die uit zn mond valt wordt hij weer wakker :(. Any tips anyoneee zo wanhopig

5 jaar geleden

Ik volg even 😔 ik kamp hier ook mee. Ook dat hij ‘s nachts niet in zijn co sleeper wil

5 jaar geleden

Het boek regelmaat en inbakeren heeft mij sinds gister onwijs geholpen. Bij eerste tekenen van moeheid de baby wakker wegleggen in bedje. In het begin zal de baby weerstand tonen (huilen, heel hard huilen :( ) maar eenmaal doorbroken zal het een ander kind lijken. Gister na 26 minuten huilen dik drie uur geslapen en vannacht na 10 minuten halen tussen 0:30 en 8:30 geslapen. Ik was in shock!

5 jaar geleden

Ik lees mee

5 jaar geleden

Reactie op rosali

Het boek regelmaat en inbakeren heeft mij sinds gister onwijs geholpen. Bij ...
Ik heb dit boek ook uitgelezen, maar mn kindje wil ook echt niet ingebakerd worden. Om dan een pasgeboren baby een half uur te laten huilen lijkt me ook niet ok?

5 jaar geleden

Reactie op rosali

Het boek regelmaat en inbakeren heeft mij sinds gister onwijs geholpen. Bij ...
Hoe oud is jouw kindje?

5 jaar geleden

Ik volg, kindje is een maandje oud..

5 jaar geleden

Ik volg ook

5 jaar geleden

Misschien een sprongetje..?

5 jaar geleden

Hier ook!!

5 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal sinds deze week...!

5 jaar geleden

Ik schrik wel een beetje van een kind van 4 weken een half uur te laten huilen 💔

5 jaar geleden

Ik ervaar precies hetzelfde met onze dochter, nu bijna 4 wk oud. Ze wil alleen als aapje op mij of papa liggen / slapen. Leggen we haar neer dan meteen gigantisch huilen, lijkt blinde paniek. Ik heb ook het boek gehad rust en regelmaat van GGD, maar mijn dochter zo lang zo intens laten huilen voelt niet goed. Dus hoop op meer tips! 🙏🏼

5 jaar geleden

Baby in een droomritme van Stephanie lampe misschien een idee?

5 jaar geleden

Afgelopen week 2x de hele ochtend en halve middag op schoot gehad... vermoeiend maar het zal wel een sprongetje zijn of een regeldag/clusterdag(ik geef bv). In de avond was hij gelukkig rustig en voor een goede nachtrust even in bad vóór het slapen. Ik pak hem niet altijd gelijk op bij elk geluidje maar langer als 2/3min laat ik m niet echt huilen hoor. Nog veelste klein 🥺

5 jaar geleden

Mijn kleine is nu 3 weken oud en slaapt ook moeilijk in in zijn eigen bedje. Waar ik hem eerder dan in slaap probeerde te krijgen in mijn armen leg ik hem nu echt wakker weg. In het begin huilt hij dan (vrij hysterisch zelfs), maar na 1 of 2 minuutjes neemt het huilen al af. Vaak kom ik tussen het huilen door ook even aan zijn bedje staan om hem wel gerust te stellen en te aaien over zijn bol, maar ik til hem niet op. Ik merk dat dit begint te werken. Hij slaapt steeds iets makkelijker in in zijn cosleeper.

5 jaar geleden

Wij hebben dit ook met ons 2 weken oude manneke. Wij kregen vandaag de tip om rechtop te voeden, dan een half uur rechtop te houden en het matrasje iets hoger te leggen. Daarnaast beginnen we ook met een speen. Volgens het cb heeft het te maken met krampjes en reflux.

5 jaar geleden

Onze kleine slaapt goed in zijn bedje s’nachts tot nu toe. Morgen is hij 2 weken oud. Heb nu 2x gehad dat hij s’nachts moeilijker sliep toen hij na zijn nachtvoeding was gekomen en heb hem toen in het baby nestje tussen ons ingelegd. Overdag is een ander verhaal. Dan is hij inderdaad ook erg onrustig en wil hij graag bij mij liggen. Als hij dan sliep en ik hem weg leg in de box. 1 minuut dan gaan die ogen open en dan is het krijsen. Niet altijd maar wel vaak. Ik werd hier echt wanhopig van omdat je dan verder niks kan doen. In het huishouden bijvoorbeeld. Ook heeft hij zo nu en dan last van krampjes. Daarom hebben ik en mijn vriend de 4moms mamaroo besteld. Het is een investering maar het helemaal waard. Als hij niet in de box wil slapen overdag en onrustig is leg ik hem hierin en hij is gelijk rustig. Dan heb ik even me handen vrij om wat te kunnen doen en hij is heerlijk relaxed. Het ene moment valt hij in slaap en het andere ligt hij rustig om zich heen te kijken. Het is echt een aanrader. Het werkt ook echt tegen de krampjes! Tuurlijk pak ik de kleine ook nog bij me want hier heeft hij ook behoefte aan. Maar als het even niet kan beste oplossing ever!

5 jaar geleden

Hoe jong is je zoontje?

5 jaar geleden

Hoe jong is je zoontje?
Zaterdag wordt hij 4 weken