19 Reacties

5 jaar geleden

Onze dochter vond warrior cats (gaat over katten in het woud/bos)in de buik heel fijn werd ze rustig van(las namelijk toen al voor). En toen een aantal dierenboekjes aangeschaft

5 jaar geleden

Wat absoluut niet mag ontbreken in je collectie: De kleine prins!

5 jaar geleden

Leuk voor nu

5 jaar geleden

Lid maken van de bibliotheek. Dan kun je gewoon vanalles wisselen. Kan nu al. (Bij ons bezorgen ze boekjes aan huis)

5 jaar geleden

Huppelt je 1 minuut verhaaltjes Boekjes van kikker Woezel en Pip Boekjes Nijntje boekjes

5 jaar geleden

Reactie op sevem

Wat absoluut niet mag ontbreken in je collectie: De kleine prins!
Wij hebben de pop-up versie 馃槏 die is helemaal te gek!

5 jaar geleden

Reactie op KWAI

Leuk voor nu
Deze is fantastisch!!

5 jaar geleden

Reactie op KWAI

Leuk voor nu
Deze is heel leuk!

5 jaar geleden

Ik heb deze voor nu al: Vindt ze echt fantastisch!

5 jaar geleden

Boekjes van Gonnie en Gijsje. Voelboekjes. Boekjes met flapjes zijn ook altijd goed 馃榿 Woezel en Pip, Kikker.

5 jaar geleden

Deze serie van Kiekeboe is echt een aanrader! Je hebt ook de variant beer, koe en zon. Erg leuk!

5 jaar geleden

Voor later mag absoluut in iedere kinderkast niet ontbreken: Jip en Janneke, Kikker, Nijntje, en Rupsje nooitgenoeg

5 jaar geleden

Reactie op Lotte29

Voor later mag absoluut in iedere kinderkast niet ontbreken: Jip en Janneke ...
En de mooiste vis van de zee! Jeugd sentiment 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Celiie

En de mooiste vis van de zee! Jeugd sentiment 馃檲
Oh ja zeker!

5 jaar geleden

Rupsje nooit genoeg Raad eens hoe veel ik van je hou

5 jaar geleden

Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Mijn favo boekje vroeger en heb hem nu voor mijn zoon gekregen. En voelboekjes met geluidjes zijn superleuk en leerzaam

5 jaar geleden

Voor later : pluk van de petteflet, otje, de jongen de mol de vos en het paard,

5 jaar geleden

Boekjes met kartonnen bladzijden ipv dun papier! Anders scheuren ze het zo kapot als ze net een jaar ofzo zijn. Peuter hier van 15 maanden die gek is op boekjes en er de hele dag mee rondloopt, maar wel van karton dus! Boeken van "Gonnie en Gijsje" en "Dikkie Dik" zijn hier favoriet.

5 jaar geleden

Hier was alles op rijm een succes bij de oudste. Het ei van Dick Bruna werd hij rustig van. En alles met flapjes, vooral Dribbel 馃槉