17 Reacties

5 jaar geleden

Noem me gek maar eentje zonder WiFi. Verder moet je gewoon kijken hoeveel geld je er voor wil uitgeven

5 jaar geleden

Wij hebben er 1 van Luvion. Enige nadeel is datti snel leeg is. Hangt veel aan de oplader. Maar we zijn heel tevreden

5 jaar geleden

heb de afecto en blij mee. Wou ook graag eentje zonder wifi gezien alle verhalen.

5 jaar geleden

Ik wou ook een met camera en de papa wou er een met beveiliging dat die niet gehackt kan worden weet zo ff het merk niet maar werkt kei goed! Met 3 muziekjes, inzoom stand, je kan er ook wekker op aan zetten en praten

5 jaar geleden

Wij hebben de Luvion babyfoon Icon deluxe black edition, heel tevreden over!

5 jaar geleden

Wij hebben een Luvion. Echt een aanrader. Je kunt de camara zo aanzetten dat de camara en geluid alleen aan springen wanneer je baby hard geluid maakt. Ideaal voor in de nacht

5 jaar geleden

Reactie op Chelss

Ik wou ook een met camera en de papa wou er een met beveiliging dat die nie ...
Welke hebben jullie?

5 jaar geleden

Reactie op Ncv

Welke hebben jullie?
Ik zal na me werk is kijken maar had begrepen van de papa dat die best wel heel duur was😅

5 jaar geleden

Google nest. Heeft in de nacht ook scherp beeld

5 jaar geleden

Wij hebben 1 van Philips avent... Duur in aankoop maar wel zeer tevreden van, ook zeer goed qua beveiliging dat andere niet kunnen mee kijken.. Je kan inzoomen verschillende standen instellen vb altijd beeld, enkel geluid of aanspringen bij geluid. er zit een spraakfunctie en liedjes functie op...

5 jaar geleden

Wij ook luvion maar idd heel snel leeg! Is ook niet zo duur! Je hebt er ook zodat je via je smartphone kan kijken naar het beeld. Moest ik nog een nieuwe moeten kopen zou het zo eentje zijn.

5 jaar geleden

Eufy babycam. Is wel via WiFi en dan beeld op de telefoon.

5 jaar geleden

Reactie op Ncv

Welke hebben jullie?
Ik heb een luvion super handigg. Als kraamcadeau gekregen van adoptiemoeder van de papa en die fam

5 jaar geleden

Wij hebbennee 1 van Luvion. Deze heeft alleen geen bereik meer buiten huis. Is er iemand die een babyfoon (evt met camera) weet die echt ver bereik heeft?

5 jaar geleden

Wij hebbennee 1 van Luvion. Deze heeft alleen geen bereik meer buiten huis. ...
https://www.bol.com/nl/p/nuki-7-easy-babyfoon-met-camera-full-hd-direct-te-gebruiken/9300000005599879/ Deze heeft wel echt ver bereik. Deze hebben we naast de eufy cam Enkel de accu van 't scherm is ruk. Maar kan via usb aan een accupack en dan gaat 't prima. Hiervoor hadden we een alecto, best wel een dure. Kwaliteit ver onder de maat voor 't geld. Heeft niet eens 1 kindje gered te overleven en ook slecht bereik binnen net aan, buiten huis 0,0

5 jaar geleden

Ik heb de Luvion Grand Elite 3 Plus (€269) en de Luvion Easy (€59) en ik moet zeggen dat de Luvion Easy veel beter bevalt. De duurdere variant werkt met Wifi en valt om de haverklap weg en moet ik dus steeds weer naar boven om verbinding te maken. Het enige voordeel was dat ik vanuit mn werk ook kon genieten van mijn slapende baby omdat t ook via de app werkt. De Luvion Easy is prima wat mij betreft.

5 jaar geleden

Dankjullie wel dames 😊