Annidesign.nl heeft leuke spullen.
Ik ben niet zo'n held in inrichten dus makkelijk om daar spullen te kopen die bij elkaar horen. Dus heb daar wat spulletjes en de rest redelijk neutraal gehouden
Mooi hè dat roestbruin en terracotta!
Wij hebben zwart met houten meubeltjes. De kamer krijgt een bos-thema. We hebben een leuk behangetje met bos dieren erop in natuurlijke kleuren.
De accessoires willen we dan graag in roestbruin en okergeel
Dit wordt de commode. Er moeten nog wel pootjes onder en handgrepen aan. Het kleed blijft waarschijnlijk ook gewoon liggen. Maar ik twijfel heel erg over hoe de muren te schilderen...
Wij hebben het grootste gedeelte van 1 muur mint groen gemaakt en dan met een schuin vlak een stuk terracotta gemaakt, ontzettend mooie kleur. Meubels komen pas in september☺️
Ik ben een beetje inspiratie aan het opdoen op pinterest. Vorig weekend bij een grote prenatal geweest met wat showkamertjes... wat vreselijk saai allemaal zeg pfff. Witte meubeltjes of doe eens een keer heel gek: grijs. Op de muren ook niks van kleur en als er al wat kleur te vinden is, is het heel basic en minimaal.
Mijn vriend wil het liefst mintgroen tinten met lichtgrijze meubels.
Ik dacht mooi te kunnen uitpakken met een chique donkerblauwe (of petrolachtige tinten) kamer maar ben er bang voor.
Wij hebben 1 muur zo gemaakt en twijfelen zelf nog een beetje of we er witte meubeltjes of zwart met hout bij willen. De voedingsstoel die wij besteld hebben is wit met licht hout