518 Reacties

5 jaar geleden

Wij gaan zo de muur doen

5 jaar geleden

Met een neutrale kamer

5 jaar geleden

Ons begin is er ook

5 jaar geleden

Annidesign.nl heeft leuke spullen. Ik ben niet zo'n held in inrichten dus makkelijk om daar spullen te kopen die bij elkaar horen. Dus heb daar wat spulletjes en de rest redelijk neutraal gehouden

5 jaar geleden

Mooi hè dat roestbruin en terracotta! Wij hebben zwart met houten meubeltjes. De kamer krijgt een bos-thema. We hebben een leuk behangetje met bos dieren erop in natuurlijke kleuren. De accessoires willen we dan graag in roestbruin en okergeel

5 jaar geleden

Dit is het behangetje. Voor één muur, anders vind ik het te druk haha.

5 jaar geleden

Reactie op Mama074

Ons begin is er ook
Wauw! Mag ik vragen waar je het groene behang vandaan hebt?

5 jaar geleden

Dit wordt de commode. Er moeten nog wel pootjes onder en handgrepen aan. Het kleed blijft waarschijnlijk ook gewoon liggen. Maar ik twijfel heel erg over hoe de muren te schilderen...

5 jaar geleden

Reactie op Bdhh

Dit wordt de commode. Er moeten nog wel pootjes onder en handgrepen aan. He ...
En deze wil ik waarschijnlijk ook een plekje geven op canvas gedrukt.

5 jaar geleden

Wij hebben het grootste gedeelte van 1 muur mint groen gemaakt en dan met een schuin vlak een stuk terracotta gemaakt, ontzettend mooie kleur. Meubels komen pas in september☺️

5 jaar geleden

Wij gaan dit op de muur laten maken 😊

5 jaar geleden

Ik ben een beetje inspiratie aan het opdoen op pinterest. Vorig weekend bij een grote prenatal geweest met wat showkamertjes... wat vreselijk saai allemaal zeg pfff. Witte meubeltjes of doe eens een keer heel gek: grijs. Op de muren ook niks van kleur en als er al wat kleur te vinden is, is het heel basic en minimaal. Mijn vriend wil het liefst mintgroen tinten met lichtgrijze meubels. Ik dacht mooi te kunnen uitpakken met een chique donkerblauwe (of petrolachtige tinten) kamer maar ben er bang voor.

5 jaar geleden

Reactie op Suuus

Wauw! Mag ik vragen waar je het groene behang vandaan hebt?
Kwantum volgens mij.

5 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Wij gaan dit op de muur laten maken 😊
Wauw. Waar komt dit vandaan?

5 jaar geleden

Reactie op Mv86

Wauw. Waar komt dit vandaan?
Gevonden op Pinterest!

5 jaar geleden

Wij gaan voor deze style

5 jaar geleden

Wij hebben 1 muur zo gemaakt en twijfelen zelf nog een beetje of we er witte meubeltjes of zwart met hout bij willen. De voedingsstoel die wij besteld hebben is wit met licht hout

5 jaar geleden

Reactie op Celiie

Wij hebben 1 muur zo gemaakt en twijfelen zelf nog een beetje of we er witt ...
Hier de foto

5 jaar geleden

Reactie op Celiie

Hier de foto
En de stoel. Kan ook wel inspiratie gebruiken

5 jaar geleden

Begin van onze babyboy kamer na 2 meiden