15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb de kleren altijd in de droogkast gedaan. Voelt naar mijn mening veel zachter aan 🙂 Ik gebruik ook altijd een hypo-allergene wasverzachter bij het wassen. Nooit problemen mee gehad.

5 jaar geleden

Ik heb ze ook in de droger gedaan, zeker met verlours stofjes etc blijft het lekker zacht. Wel erop gelet dat ik het niet te heet droog. Is bij mij prima gegaan.

5 jaar geleden

Ik hang het te drogen, vooral omdat we geen droger hebben. Het droogt zo prima

5 jaar geleden

Ik zou in eerste instantie kijken wat er op het labeltje staat. Of ie wel of niet in de droger kan. Persoonlijk zou ik het niet doen, juist omdat je nog ‘alle tijd’ hebt om te drogen. Het is niet dat je vliezen nu gebroken zijn en je zsm de kleertjes schoon nodig hebt.

5 jaar geleden

Heb het op het rek gehangen maar met dit weer in huis drogen is niet echt leuk qua vochtigheid vind ik. Dus heb het op het rek gedaan en dan savonds even in de droogkast niet te heet. Voelt veel zachter. Maar de filter zat echt bomvol pluizen. Zoveel stofjes zitten erin

5 jaar geleden

Ik heb 1 poging gedaan tot drogen op een droogrek, maar dat is niet te doen dit seizoen dat alles binnen moet hangen. Alles (wat kan) gaat gewoon de droger in. Als ze er straks is ben ik toch niet geduldig genoeg om een halve of hele dag te wachten tot alles droog is 😬

5 jaar geleden

Zeker in de droger heb ik wel gedaan. Wordt lekker zacht

5 jaar geleden

Hangt van de stof af. Als het mag zou ik het wel doen, zeker dingen die gestreken moeten worden, dan hebben ze minder kreuken. Mijn ultieme tip is: als ze gewassen zijn kwartier in de droger, ophangen op wasrek en als ze droog zijn nog een kwartier in de droger, dan heb je bijna niets om te strijken 😊

5 jaar geleden

Ik doe vrijwel alles in de droger en volgens de labels mag dat ook. Alleen een paar truien met wol erin hang ik te drogen.

5 jaar geleden

Mijn droger heeft een stand baby. Zorgt ervoor dat het niet te heet gedroogd wordt en wel zacht wordt. Van mn zus (kraamverzorgster) kreeg ik te horen eerste keer hangen, daarna drogen. Net als dat babykleding alle kleuren door elkaar gewassen kunnen worden omdat het er op gemaakt is dat kleuren niet afgeven... is nog zo ook 😂

VRIEND

5 jaar geleden

Als de baby geboren is zal je die vraag niet eens stellen😁. Hier ging alles wat kwetsbaar is niet en de rest gewoon alles. Draai nu elke 2 dagen 3x de wasmachine met een peuter. Met een baby zo weer dagelijks denk ik!

5 jaar geleden

Ik hang alle kleding op. Blijft het veel mooier van!

5 jaar geleden

Reactie op HoneyXx

Mijn droger heeft een stand baby. Zorgt ervoor dat het niet te heet gedroog ...
Welke droger heb je? Wij moeten er nog 1 aanschaffen.

5 jaar geleden

Reactie op ciskaw

Welke droger heb je? Wij moeten er nog 1 aanschaffen.
Ik heb hem toendertijd tweedehands gekregen... zanker is het merk.. had er nog nooit van gehoord maar hij werkt goed haha. Ik neem aan dat veel nieuwere modellen dan ook een functie baby hebben

5 jaar geleden

Alles kwa shirts, pakjes, broekjes hang ik op. Rompers, hydrofiel enz in de droger. En verder kleuren in ene en wit apart gewassen.