46 Reacties

5 jaar geleden

Volg😊

5 jaar geleden

Ik ben momenteel op babymoon in centerparcs (eemhof) maar is met de nieuwe corona maatregelen niet heeel top (als je kritisch ben, ik vermaak me altijd) Het aquamundo is heel koud ivm 'vertileren' en de baden zijn een stuk kouder en de bubbelbaden zijn dicht! Vind het dan wel prijzig! Maar bij een prenatal bestelling kregen wij een bon van 50%korting, dus we gaan nog een keer terug als de kleine er is🤭

5 jaar geleden

Leuk topic! Hier zijn tips ook welkom. Zeker nu met de maatregelen even kijken wat leuk is om te toen. Wij denken aan hotel de blanke top (incl wellness).

5 jaar geleden

Weet niet wat er aangeboden wordt maar zou naar de waddeneilanden kijken lekker uit waaien op het strand en weinig corona ☺️

5 jaar geleden

Sanadome Nijmegen

5 jaar geleden

Ja de waddeneilanden zijn echt heel leuk. Wij zijn vorig jaar naar Ameland geweest in de herfst en daarvoor ook eens in de winter. (Geen babymoon dus) Is gezellig knus eiland, niet te groot en niet te klein. En de bootafstand is ook niet heel ver/duur.

5 jaar geleden

Wij hebben bij vorige zwangerschap een duo massage laten doen bij een wellness/sauna centrum. Was speciaal voor zwangere en partner. Ik kon toen liggen op een bank met uitsparingen voor de buik en borsten haha. Is natuurlijk niet een paar dagen maar misschien wel leuk om los te zoeken

5 jaar geleden

Wij zijn afgelopen weekend op babymoon geweest. 1 dag sauna Berendonck inclusief duomassage, daarna overnacht bij van der Valk in Nijmegen-Lent. Prachtige kamer op de 10e verdieping met uitzicht over Nijmegen. Ontbijt via roomservice (erg lekker!) en dag daarna naar Nijmegen geweest. Beetje druilerig weer maar wel een lekker weekend samen kunnen genieten 😊

5 jaar geleden

Wij gaan voor onze babymoon naar Maastricht in een huisje met een jacuzzi en sauna in je eigen tuin. 💕

5 jaar geleden

Wij gaan dit weekend naar maashof in limburg. Lekker daar opsluiten in een suite. Mijn man en ik houden van spelletjes dus gaan we daar lekker spelletjes spelen. En met wat gped weer wat wandelen

5 jaar geleden

Reactie op MissMarges

Ik ben momenteel op babymoon in centerparcs (eemhof) maar is met de nieuwe ...
Wij wilde ook gaan over twee weken maar twijfelde om nu te gaan of straks met de baby einde van mijn verlof (rond april ergens) maar als ik dit lees dan is de keuze gemaakt 😉

5 jaar geleden

Ik ga volgende week met een vriendin naar Preston Palace, misschien is dat een idee? Lekker zwemmen, bubbelen, gezichtsbehandeling, je kan er naar de bioscoop 🤗

5 jaar geleden

Wij gaan het 1e weekend van november naar centerparcs Huttenheugte. Gewoon lekker even weg. We hadden bij Prenatal geshopt en kregen daar een babymoon bon met 40%korting. Zijn zo een stuk voordeliger weg🙂 hopen dat t gewoon door kan gaan. Dit is de laatste keer dat we nog samen kunnen. Natuurlijk wel met beperkingen qua activiteiten. Maar wij vermaken ons wel

5 jaar geleden

Van Roompot heb je een hotel in Arcen, dan mag je ook naar de thermaal baden daar.

5 jaar geleden

Reactie op anna9

Van Roompot heb je een hotel in Arcen, dan mag je ook naar de thermaal bade ...
Mogen we daar gewoon in als zwangere ?

5 jaar geleden

Reactie op mybabyJ

Mogen we daar gewoon in als zwangere ?
volgens mij niet de hele zwangerschap maar dat geld voor elk bad, maar kon niet op de site vinden of je erin mag ja of nee maar neem aan van wel, anders voor de zekerheid even bellen.

5 jaar geleden

Reactie op anna9

volgens mij niet de hele zwangerschap maar dat geld voor elk bad, maar kon ...
Volgens mij wel, maar dan moet vraag het anders even na.

5 jaar geleden

Reactie op la88

Ik ga volgende week met een vriendin naar Preston Palace, misschien is dat ...
Zwembad zit dicht ivm corona. Woon zelf vlak bij preston haha

5 jaar geleden

Reactie op mybabyJ

Wij wilde ook gaan over twee weken maar twijfelde om nu te gaan of straks m ...
naja je kan maar beter deze info vooraf krijgen🙈 hadden wij ook liever gehad!