62 Reacties
5 jaar geleden
Heb geen ervaring maar wil je veel succes wensen! Het gaat je lukken en probeer rustig te blijven en luister naar je lichaam
5 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met een ballon maar wel met een ontsluiting die maar niet vorderde omdat ik de hele tijd maar in de stres zat over pijn en of ik het wel kon. Probeer afleiding te zoeken. Ga iets kijken wat grappig is lachen schijnt positieve invloed te hebben en oxitocine aan te maken misschien hoef je dan geen weeeen opwekkers meer. Of even douchen. Probeer de rust en ontspanning te zoeken en de pijn soort van te accepteren hoe moeilijk het ook lijkt. Veel sterkte en succes.
5 jaar geleden
Veel succes!
Ik blijf je volgen, bij mij wordt komende zondag een ballon geplaatst.
5 jaar geleden
succes! en bedenk je ook dat iedere kramp en wee je dichter bij je mooie baby gaat brengen ❤
5 jaar geleden
Ik volg want begin 2021 krijg ik ook een ballon 🙈 heel veel succes meid!!!
5 jaar geleden
Houd je niet teveel vast aan het uitvallen van de ballon. Mijn weeën werden ook steeds heftiger maar ballon bleef maar zitten. Uiteindelijk zat ik al op 6cm en bleek de ballon vacuüm te zitten😅 dus het puffen was niet voor niets. Hoop dat je geduld niet te lang meer op de proef wordt gesteld. Succes, jij kan dit🍀
5 jaar geleden
Succes dames, heel even volhouden en puffen en op naar jullie mooie baby. Jullie kunnen het.