62 Reacties

5 jaar geleden

Heb geen ervaring maar wil je veel succes wensen! Het gaat je lukken en probeer rustig te blijven en luister naar je lichaam

5 jaar geleden

Heel veel succes ! Bij mijn eerste zwangerschap ook een ballon gekregen bij mij ging het allemaal heel snel.

5 jaar geleden

Succes lieverd je kan het🙏

5 jaar geleden

Heel veel succes !!

5 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met een ballon maar wel met een ontsluiting die maar niet vorderde omdat ik de hele tijd maar in de stres zat over pijn en of ik het wel kon. Probeer afleiding te zoeken. Ga iets kijken wat grappig is lachen schijnt positieve invloed te hebben en oxitocine aan te maken misschien hoef je dan geen weeeen opwekkers meer. Of even douchen. Probeer de rust en ontspanning te zoeken en de pijn soort van te accepteren hoe moeilijk het ook lijkt. Veel sterkte en succes.

5 jaar geleden

Heel veel succes 🤞🏽

5 jaar geleden

Veel succes! Ik blijf je volgen, bij mij wordt komende zondag een ballon geplaatst.

5 jaar geleden

succes! en bedenk je ook dat iedere kramp en wee je dichter bij je mooie baby gaat brengen ❤

5 jaar geleden

Die krampen moet je wel kunnen,naar de hormon voor de ween die je had kregen in de ochten denk ik dan pas word(heftig)en dan had heel snel. Ik had naar de hormon mijn zontje binen 2en half urtje

5 jaar geleden

Geen ervaring mee maar heel veel succes !!!

5 jaar geleden

Klinkt herkenbaar! Heel veel succes!!!!!!💪💪💪💪💪💪

5 jaar geleden

Geen ervaring mee maar succes meid

5 jaar geleden

het is trouwens wel herkenbaar ook! kom op hoor, jij kan dit!!

5 jaar geleden

Ik volg want begin 2021 krijg ik ook een ballon 🙈 heel veel succes meid!!!

5 jaar geleden

Houd je niet teveel vast aan het uitvallen van de ballon. Mijn weeën werden ook steeds heftiger maar ballon bleef maar zitten. Uiteindelijk zat ik al op 6cm en bleek de ballon vacuüm te zitten😅 dus het puffen was niet voor niets. Hoop dat je geduld niet te lang meer op de proef wordt gesteld. Succes, jij kan dit🍀

5 jaar geleden

Heel veel succes! Ik krijg zondag een ballon ingebracht 🙈

5 jaar geleden

Ik zit precies hetzelfde nu! Rond 19.00 ballon ingekregen en mag wel naar huis, morgen om 8 uur terugkomen. Maar pfff heftige krampen zeg.. valt me wel beetje tegen.. hopelijk heeft het morgen geholpen en is er morgen ontsluiting genoeg

5 jaar geleden

Succes dames, heel even volhouden en puffen en op naar jullie mooie baby. Jullie kunnen het.

5 jaar geleden

Reactie op Mrgt

Ik zit precies hetzelfde nu! Rond 19.00 ballon ingekregen en mag wel naar h ...
Kan je gewoon lopen met zo’n ballon?????

5 jaar geleden

Dat is het nadeel van inleiden. Helaas zijn dan de weeën vaak veel heftiger.