10 Reacties

3 jaar geleden
Niet snachts meegemaakt, maar jeetje wat schrikken zeg ! Wij hebben wel overdag eens meegemaakt dat mn zoontje perongeluk met zn hoofdje ergens tegen aan kwam en tand door de lip / tong had, misschien dat dat tijdens het slapen gebeurd is? Daar zag je 5 minuten later ook geen wondje ofzo meer van....

3 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft weleens bloed uit haar oortjes omdat ze daaraan friemelt als ze moe is. Zij heeft dan alleen wel duidelijk zichtbare korsten… Hoop dat je snel meer weet🙏🏽

3 jaar geleden
Jeetje snap dat je bent geschrokken. Denk idd aan een wondje in de mond aangezien die al snel niet meer te zien zijn. Mijn zoontje had dat ook regelmatig. Dat velletje tussen de tanden en bovenlip scheurde en bloedde dan. Als je er niet naast stond kon je na afloop ook niet zien waar dat bloed vandaan kwam.

3 jaar geleden
Hier ook meerdere keren gehad. Ook met de oudste gehad. Waren de tanden en kiezen die doorkwamen in combinatie met tandenknarsen 😖🤦♀️. Je schrikt je wezenloos!

3 jaar geleden
Mijn zoontje had ook bloed in zn bedje, bleek tandje door de lip. Denk dat ie uitgegleden is en tegen de houten rand aan is gekomen, hij bijt er ook wel eens op. Kwam er ook pas later achter want meneer gaf geen kick. Lipje was wel klein beetje dik een paar dagen toen was het weer over.

3 jaar geleden
Dit is zeker schrikken en sterkte! Mijn dochtertje had het ook een paar maanden terug, ik schrok ook echt, HAP zei ook dat dit heel normaal is dat kinderen tijdens slapen af en toe bloeden. Wij hebben na zo’n bloeding wel uiteindelijk ontdekt dat het via de neus komt. Voor de rest niet verkouden oid. Wij hebben vloer verwarming wat zorgt voor droge lucht in de kamer.
Probeer eens een lucht bevochtiger in de kamer.